klister92 Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Man får väll med home och det är väll gratis? och man får med lite möbler om man köper spel., Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 16 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Coolt :D:D Och ja, det är gratis :) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Diskret sätt för Sony att samla ihop pengar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 24 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Ja Det är klart. men det är bättre än rånarna Habbo iallafall x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93alvbjo Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 jag faktiskt ahde home under dess beta dagar! när jag var i Amerika så fanns det en spel konvession ( vet inte om det stavas så, bryr mig inte heller) så betalade man 300 spänn för att komma in och spela spel som ej har kommit ut ännu (Stranglehold och ett buggigt Assassin creed under utvecklingsstadiet :lol:) Sen när man fick gå ut så fick man en skiva med betan! man kunde inte göra en lägenhet i spelet men man kunde springa runt och chatta med andra männsikor och spela arkad spel med mera. slå det! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 4 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 jag faktiskt ahde home under dess beta dagar! när jag var i Amerika så fanns det en spel konvession ( vet inte om det stavas så, bryr mig inte heller) så betalade man 300 spänn för att komma in och spela spel som ej har kommit ut ännu (Stranglehold och ett buggigt Assassin creed under utvecklingsstadiet :lol:) Sen när man fick gå ut så fick man en skiva med betan! man kunde inte göra en lägenhet i spelet men man kunde springa runt och chatta med andra männsikor och spela arkad spel med mera. slå det! :Df*n vad grymt :DJag köper skivan för 670:- !! Nä Jag skoja :P Det borde komma ut nu i höst ju :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runrun143 Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 när kommer det ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Känns som om man redan har sett detta. I The Sims. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93alvbjo Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 betan är kvar och jag spelar fortfarande, men den riktiga versionen kmr ju bara om ca 2 mån ( mitten av okt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 27 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 VÄNTAN DÖDAR MIG!!! Jag har redan väntat halva tiden och jag måste bara få veta hur det är :o Fast jag väntar ju på ganska många nya grejs till ps3 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.