Hoppa till innehåll

Home

Scarlet

Rekommendera inlägg

• 3 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
Gäst 93alvbjo

jag faktiskt ahde home under dess beta dagar! när jag var i Amerika så fanns det en spel konvession ( vet inte om det stavas så, bryr mig inte heller) så betalade man 300 spänn för att komma in och spela spel som ej har kommit ut ännu (Stranglehold och ett buggigt Assassin creed under utvecklingsstadiet :lol:) Sen när man fick gå ut så fick man en skiva med betan! man kunde inte göra en lägenhet i spelet men man kunde springa runt och chatta med andra männsikor och spela arkad spel med mera. slå det! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag faktiskt ahde home under dess beta dagar! när jag var i Amerika så fanns det en spel konvession ( vet inte om det stavas så, bryr mig inte heller) så betalade man 300 spänn för att komma in och spela spel som ej har kommit ut ännu (Stranglehold och ett buggigt Assassin creed under utvecklingsstadiet :lol:) Sen när man fick gå ut så fick man en skiva med betan! man kunde inte göra en lägenhet i spelet men man kunde springa runt och chatta med andra männsikor och spela arkad spel med mera. slå det! :D

f*n vad grymt :D

Jag köper skivan för 670:- !!

Nä Jag skoja :P Det borde komma ut nu i höst ju :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...