Hoppa till innehåll

Har Du Startat Någon Trend?


w4nkarN

Rekommendera inlägg

Nja, jag gjorde en uppsats som hette Larry Potta och Den Flummige Bagaren. Det var en fabel som handlade om krig och mord, sedan var det ju ett par stycken som efter att ha läst min titel med började göra om Film/Boktitlar på det sättet, och vrida om fullständigt på genrer.

Sen har man ju skapat en och annan sluten krets med.

JO!! Jag och min kompis skämtar grovt med allt och alla, och en gång sa jag "Du, hörru, Häss" (Rudolph Häss var ju en av Hitlers närmaste kompanjoner)då flabbade alla ihjäl sej och sedan började några killar, dock inga tjejer, använda det. Sen har vi kommit med diverse ordvågor med allt från ex "Bakåtsträvare!!", "Laxodlare!!!" till "Du, gå ner 5 kilo och klipp dej.". Efter att jag sagt det sistnämnda har jag fått många klungor heta tjejer efter mej... Dock många stora blåmärken med.

Redigerat av Dirtman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst EDOBEM

Jag kom med "ordtrenderna" "ägd" "ofta" "nähä" och "j*vla ägg" självklart har någon hittat på det förut men i min krets så var det ingen. Det var för ungefär ett år sen.

Redigerat av EDOBEM
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...