Dezen Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Hur vet man att man verkligen är kär? Är det när man tänker på personen eller fjärilar i magen? Exakt hur vet man? Och hur ska man göra för att få fram det utan att det blir för pinsamt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 hur man får fram det: frågar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Det vet man inte, före man vet. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Okej.. Jag blev ju självsäker av dessa svaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Okej.. Jag blev ju självsäker av dessa svaren. Okej jag ska vara snäll och förklara mitt svar. Det är svårt att definiera kär, och jag tror det är bara du som kan bestämma när du är kär. För många är gränsen hårfin mellan "att gilla någon" och "att vara kär". Men för andra kan skillnanden mellan dessa två vara gigantisk. Det är helt enkelt upp till dig att bestämma själv. Alltså, man vet inte; före man vet.Men pirr i magen är ju en bra början iaf! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 (redigerat) du skriver ner namnet på tjejen du är kär i på en lapp som du lägger bredvid sängen sen när du vaknar ska du titta på namnet och kolla ditt blods phenylethylamine halt , ( är ingen choklad dagen innan lr när du vaknar) är den normal är du inte kär bara typ kåt lr ngt och om du har hög halt phenylethylamine så är du kär... Redigerat 20 Maj 2007 av darzak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Och phenylethylamine är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 du skriver ner namnet på tjejen du är kär i på en lapp som du lägger bredvid sängen sen när du vaknar ska du titta på namnet och kolla ditt blods phenylethylamine halt , ( är ingen choklad dagen innan lr när du vaknar) är den normal är du inte kär bara typ kåt lr ngt och om du har hög halt phenylethylamine så är du kär... Tycker det känns väldigt töntigt att beskriva kärlek i mediciniska termer när det är något väldigt abstrakt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 (redigerat) du skriver ner namnet på tjejen du är kär i på en lapp som du lägger bredvid sängen sen när du vaknar ska du titta på namnet och kolla ditt blods phenylethylamine halt , ( är ingen choklad dagen innan lr när du vaknar) är den normal är du inte kär bara typ kåt lr ngt och om du har hög halt phenylethylamine så är du kär... du e bara pisst för att jag hann före! xD.( och btw läs min signatur) men srosly man känner när man är kär och när man e riktig kär så känns det ordentligt! Redigerat 21 Maj 2007 av darzak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 du skriver ner namnet på tjejen du är kär i på en lapp som du lägger bredvid sängen sen när du vaknar ska du titta på namnet och kolla ditt blods phenylethylamine halt , ( är ingen choklad dagen innan lr när du vaknar) är den normal är du inte kär bara typ kåt lr ngt och om du har hög halt phenylethylamine så är du kär... Nja, visste inte ens om din förklaring så jag är inte "pisst". Jo precis, antar det. Seriously. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 Jag är kär i en som heter Carolin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 Jag vet inte hur man ska beskriva det. Man bara vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.