Gäst Oracle Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 (redigerat) Hej! Jag har nyss laddat ner en massa nya FONTS och jag undrar vart jag ska lägga dom... Vilken map asså.... SNälla svara! // edit: §1.25 - admin Redigerat 17 Maj 2007 av admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 (redigerat) vadå fonts? till fuskamynt?! du har nog postat i fel forum, men du, lägg dem i C:\windows\fonts.(om du har Windows, vet inte Linux) Redigerat 16 Maj 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cinze88 Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Start>Kör>Skriv Sedan "Fonts" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Va f*n?? Vad har fonts med fuska mynt att göra? posta i pc forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Innan du börjar spamma bilder (eller vad du nu ska göra) här så borde du lära dig att tänka/förhands granska eller bara fatta, att du inte ska posta en fråga i fuskamynt forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Flyttar tråden. Räcker med att en säger att den ska flyttas btw ;d~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 XP - Gå till kontrollpanelen, sen Teckensnitt, därefter dra dit fonterna från ZIP-arkivet/mappen, så installeras de automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.