Hoppa till innehåll

Skippa Den Obligatoriska Skolan?

sten

Rekommendera inlägg

tjena, tänkte höra om ni vet om det finns något fusk, eller något sätt så att man slipper gå i skolan med barn/tonåringar?

med vuxna är det ju inte så svårt, det är bara skippa att skaffa jobb och fuska sig till lite pengar..

men tonåringar måste ju gå i skolan.. man försöker få dem att läsa läxan, men det är för tråkigt.. så försöker man pigga upp dem med lite spel.. sen är det dags att gå och sova. sen ska man upp och gå till skolan, på dåligt humör, utan läxan gjord. hur i tusan hinner man med någon fritid!? :P dom blir ju bara underkända och omhändertagna! nerf

vill ju bara festa lite med dem, men neej då.

just det.. finns det också något fusk så man alltid har max motivation och humör? det skulle ju också hjälpa.

tack på förhand. (har bara sims 2, inga expansioner)

/sten

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 månader senare...

tjena, tänkte höra om ni vet om det finns något fusk, eller något sätt så att man slipper gå i skolan med barn/tonåringar?

med vuxna är det ju inte så svårt, det är bara skippa att skaffa jobb och fuska sig till lite pengar..

men tonåringar måste ju gå i skolan.. man försöker få dem att läsa läxan, men det är för tråkigt.. så försöker man pigga upp dem med lite spel.. sen är det dags att gå och sova. sen ska man upp och gå till skolan, på dåligt humör, utan läxan gjord. hur i tusan hinner man med någon fritid!? :P dom blir ju bara underkända och omhändertagna! nerf

vill ju bara festa lite med dem, men neej då.

just det.. finns det också något fusk så man alltid har max motivation och humör? det skulle ju också hjälpa.

tack på förhand. (har bara sims 2, inga expansioner)

/sten

det bror väl bara på att du är väldigt dålig på det.... för mig är det du säger inget problem.... men akta dig om inte din sims barn gör läxorna kom socialnämnden och tar dom... det hända mig en gång i början innan jag lärde mig att spela :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Barnen måste gå till skolan tills dom e tonåringar då kan dom sskkippa skolan ;) å läxorna ;)

Hallååå!

Är det någon hemma?

Det går inte att adoptera tonåringar, omman vill ha en tonårs slav så måste man adoptera ett BARN som man ska få att växa upp, och det barnet måste också göra läxor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...