MrSnow Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 ...om att det finns här i sverige. Men jag har kollat alla lokala affärer och jag hittar inget tecken på att det finns här i sverige. Men jag såg en fidio på youtube som visade några svenska/finnlands svenskar som spelade spelet. Är det ute? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Nje jag har inte sätt spelaen på ONOFF EB Games lr så. Kan finnas tror det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 (redigerat) ja, det finns. jag har det. det är bara i england det inte får säljas. Redigerat 17 Maj 2007 av kn3ckarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Det släpptes den 27:e oktober 2006 i Sverige. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 22 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 Var?! VAR?! Jag vill köpa det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fabban133 Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 vad handlar destroy all humens 2 om handlar det om att man sak döda alla människor eller nåt och vilken åldesgräns e det????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Molle_96 Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 jag såg det häromdan på EB games Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 MrSnow: jag köpte mitt på webhallen. dom har säkert nåra kvar. fabban133: typ.. det är ganska löjlig story egentligen, med typisk amerikansk B-humor. jag hade rätt kul med det ett tag. det finns rätt coola vapen o.s.v som är väldigt egna. men efter ett tag känns spelet ganska meningslöst tycker jag. inte bland mina bästa köp om jag säger så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Jag såg det spelet i Göteborg när jag var där. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst thekorv Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 vad handlar destroy all humens 2 om handlar det om att man sak döda alla människor eller nåt och vilken åldesgräns e det????? ålders gren r 16 + :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg