robin276 Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 My name is dick and i live in äs and i work in fakket den har jag kommit på själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Okej..Den var inte så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 WTF? Min 6-årige brors babbel är roligare än detdär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 har hört sånt skämt förrut, men det dög! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 håller med posioN min lillebrors babbel är roligare än det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaserdOme Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Em, säg vad som var poängen med den så kanske jag skrattar! :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 nämen åhh vad tråkig,vill inte vara negativ men sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Kom på nått bättre nästa gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Woohoo Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Om det var allt du hade så föreslår jag att du inte blir komiker. ;) En rolig historia ska vara kul, som t .ex: "Det var en gång två utom jordingar som landade i en öken på jorden. Dom gick och gick tills dom kom fram till en bensinmack, den första utomjording frågade vänligt vem bensinpumpens ledare var, men pumpen svarade självklart inte. Han upprepade sin mening men pumpen ville in svara. Då drog utomjordingen fram en laser pistol och riktade mot bensin pumpen. - Säg vem din ledare är eller dö! Skrek då utom jordingen hotande. - Nej! Vänta! utbrast då den andre men för sent, den första hade redan tryckt av och hela bensinmacken sprängdes i bitar och utomjordingarna flög 200 meter ut i öknen. Då sa plötsligt den ene: - Är det något jag har lärt mej genom mina resor genom galaxerna är det att inte bråka med en jordling som har så lång penis att han kan snurra den tre gånger runt sig själv och sedan stoppa den i örat!" :lol: Om ni inte tyckte den var kul, kom inte med kaxiga kommentarer, Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Öh, den var bra Vad kallas smarta norrmän för nåt? turister Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 My name is dick and i live in äs and i work in fakket den har jag kommit på själv Hade jag sagt nåt sånt när jag var 10 hade jag fått en redig utskällning. Vad är det med kidzen idag egentligen? Aja skitsamma, den här "historien" var inte bra enligt mej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 My name is dick and i live in äs and i work in fakket den har jag kommit på själv Ja, det märks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.