Hoppa till innehåll

En Skön Histora


robin276

Rekommendera inlägg

  • 5 veckor senare...

Om det var allt du hade så föreslår jag att du inte blir komiker. ;)

 

En rolig historia ska vara kul, som t .ex:

 

"Det var en gång två utom jordingar som landade i en öken på jorden. Dom gick och gick tills dom kom fram till en bensinmack, den första utomjording frågade vänligt vem bensinpumpens ledare var, men pumpen svarade självklart inte. Han upprepade sin mening men pumpen ville in svara. Då drog utomjordingen fram en laser pistol och riktade mot bensin pumpen.

- Säg vem din ledare är eller dö! Skrek då utom jordingen hotande.

- Nej! Vänta! utbrast då den andre men för sent, den första hade redan tryckt av och hela bensinmacken sprängdes i bitar och utomjordingarna flög 200 meter ut i öknen.

Då sa plötsligt den ene:

- Är det något jag har lärt mej genom mina resor genom galaxerna är det att inte bråka med en jordling som har så lång penis att han kan snurra den tre gånger runt sig själv och sedan stoppa den i örat!" :lol:

 

Om ni inte tyckte den var kul, kom inte med kaxiga kommentarer, Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

My name is dick and i live in äs and i work in fakket

 

den har jag kommit på själv

 

Hade jag sagt nåt sånt när jag var 10 hade jag fått en redig utskällning. Vad är det med kidzen idag egentligen? Aja skitsamma, den här "historien" var inte bra enligt mej...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...