oddy Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Bra du slutar! Du har varit otroligt jobbig här på Fuska. Och, näst intill oläsligt. -.- Bra sagt. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 jag tycker själv att det var bra att jag slutade slutade få så många att börja förlora sina gubbar och gråta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 ungifär samma sak hände mig. fast då hadde jag aldrig gett ut mitt lösen till non men så en dag så kunne jag inte logga in på mn accaunt. jag gjorde ett nytt lösen som jag kom in igen. mina saker var borta och allt sånt. jag fortsatte spela. jag fick typ alla saker som jag hadde innan. då hadde någon scammat mig igen. och så hände det hela tiden hur ofta som hälst. jag fattade bara inte hur de kunde lista ut mitt lösen så många gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Vill ni höra på en sak här. Mithril har inte sagt n00b en enda ¨gång i denna tråden än. Bra sagt, och sant. =] Rekord?!=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 oh tack gode gud. Om han har gett bort de så kommer han nog inte att börja igen men han komemr ångra sig REJÄLT! Hur j*vla IQ-befriad får man va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Hmm...Börjar undra om han verkligen ska sluta eller bara säger så här för att göra mig glad. (; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuperLat Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Sluta gå OT? btw: iQbefriad kan han ju inte vara? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 oh tack gode gud. Om han har gett bort de så kommer han nog inte att börja igen men han komemr ångra sig REJÄLT! Hur j*vla IQ-befriad får man va? ångrar mig inte + några accounter gav jag till sina riktiga ägare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 oh tack gode gud. Om han har gett bort de så kommer han nog inte att börja igen men han komemr ångra sig REJÄLT! Hur j*vla IQ-befriad får man va? Aja skyll dig själv. Jag har också gjort så på ett spel men efter ett halvår började jag igen och ångrade mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuperLat Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Japp, när du börjar kommer du ångra dig, OT: Gaara, såg dig i maplestory, i mapleisland xd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 kommer aldrig börja med runescape Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novacaine Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 vart tog punkterna vägen?:o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg