Hoppa till innehåll

Ska Sluta Med Runescape

Gäst mithril

Rekommendera inlägg

• Svar 80
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst mithril

jag tycker själv att det var bra att jag slutade slutade få så många att börja förlora sina gubbar och gråta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ungifär samma sak hände mig. fast då hadde jag aldrig gett ut mitt lösen till non men så en dag så kunne jag inte logga in på mn accaunt. jag gjorde ett nytt lösen som jag kom in igen. mina saker var borta och allt sånt. jag fortsatte spela. jag fick typ alla saker som jag hadde innan. då hadde någon scammat mig igen. och så hände det hela tiden hur ofta som hälst. jag fattade bara inte hur de kunde lista ut mitt lösen så många gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GaaraOfDesert

oh tack gode gud. Om han har gett bort de så kommer han nog inte att börja igen men han komemr ångra sig REJÄLT! Hur j*vla IQ-befriad får man va?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst mithril

oh tack gode gud. Om han har gett bort de så kommer han nog inte att börja igen men han komemr ångra sig REJÄLT! Hur j*vla IQ-befriad får man va?

ångrar mig inte + några accounter gav jag till sina riktiga ägare
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GaaraOfDesert

Aja skyll dig själv. Jag har också gjort så på ett spel men efter ett halvår började jag igen och ångrade mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...