Putside Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Behöver ett gratisprogram där jag kan banta (försämra kvalitén) videon till en betydligt bättre storlek. Har nämligen en video på 25 minuter som ligger på 1.2 Gb Var säkra på edra svar. //Putside Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Ja vad vill du ha för format? Vad är det för format på filen som du har nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 17 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 .avi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Mena rdu att du vill ha en avi fil av den? Men vad slutar den här stora filen på? För det värkar konstigt att den är så stor när det är en avi fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Hmm.. Är det inte HD kvalle på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 17 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Nej saken är den att jag kör linux på min ipod nano och när jag använder programet för att konvertera filerna till den rätta videoformatet så blir de mycket stora. 15 fps Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Finns väl rena konverteringsprogram men enklast är väl att ta in det i ett redigeringsprogram och sedan spara i något komprimerat format, t.ex. MPEG 2 eller 4, alternativt wmv. Kan väl leta lite åt dig om du vill om jag får tid och lust :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Sounds good nico, grejen är den att jag har filen i .avi och den måste också vara det efter bantning. Dvs jag måste typ ha ett .avi-compressor program, mycket svårt att hitta ett bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 kan du få in filmer på ipod nano? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 ja, linux.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.