Firecracker Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Jag spelar flöjt och vill gärna få tag på lite noter till olika låtar. Finns det någon sida där man kan hitta det? Jag vet att det finns många med gitarr ackord men jag vill bara ha noter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BronzBlade Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Sök på google vett ja ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 18 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Sök på google vett ja ^^ har redan försökt det. vet ingen någon sida? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Här kanske det finns något: Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 20 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 jo, men jag tänkte mig inte böcker. jag tänkte på en sida som har lagt upp en massa noter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Jaha, nä då vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.