Dezen Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 E du värkligen 13? Jag fattade detta när jag va typ 8, och jag trodde att jag va trög o.O Hur svårt e det igentligen? Ner, tryck neråt, upp, tryck uppåt, X, tryck på X knappen osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 18 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 E du värkligen 13? Jag fattade detta när jag va typ 8, och jag trodde att jag va trög o.O Hur svårt e det igentligen? Ner, tryck neråt, upp, tryck uppåt, X, tryck på X knappen osv. 1. jag fick mitt ps2 när jag var 132. det ända jag inte fattar är neråt och uppåt knapparna 3. om man ska göra upp, trycker man upp båda spakarna då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 (redigerat) ok det står ner (29) så ska man ta ner 29 gånger irad Eller R1 (höger 1)(5) fem gånger irad R1(Höger 1) R2(höger 2) L1(Vänster 1) L2(vänster2) R3 (höger 3) Då trycker man ner höger analog spak samma med L3 Redigerat 18 Maj 2007 av iron_maiden96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 18 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 MEN VILKEN JÄKLA KNAPP SKA MAN TRYCKA PÅÅÅÅÅÅ!!!! :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 De knapparna som det är Pilar på eller fyrkanter o.s.v Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 18 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 De knapparna som det är Pilar på eller fyrkanter o.s.v på mina knappar e det inga pilar på!!! :( ni som har gjort fusket: vapen nivå på gta - vice city, står det weapen cheat när man gjort rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 omg.. För att få vapnen, tryck på: R1, R2, L1, R2, Vänster, Ner, Höger, Upp, Vänster, Ner, Höger, Upp http://i141.photobucket.com/albums/r67/otacon_2006/ps2_hk_silver.jpg Här sitter knapparna på kontrollen. Svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 18 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 nä! jag visste det redan innan du skickade! men vissa sa att upp-ner knapparna var dem två spakarna i mitten på kontrollen!!! nu har jag fattat, ni behöver inte skicka mer på denna tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.