wubo Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Läs rubrik. Ja, i några grotter finns det typ som gröna kuber och om man trycker på dem står det: Oh? What a weird objeckt! There must be some way to tackle this obstacle. Så min fråga är hur tar man bort dem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Du måste ha krafthandskarna(Power bracelet) jag kan ha fel men isåfall vill jag ha en bättre förklaring :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 19 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Ja, som t.ex. i "Ukuku Prairie" Finns det en grotta som det är som en gul sak som åker fram och tillbaka och man ser en kista till höger, där finns det sånna. Men var/hur/när får man "Power bracelet"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Power bracelet borde du ha vid det där laget om du klarat tempel 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 19 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Ja, det har jag, men det funkar ju ändå inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Har aldrig spelat LA, men låter som man ska använda Pegasus Boots :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 21 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Okej, var får man det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 Man får dem i key cavern, en dungeon. Det är typ tredje templet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 22 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 Jaha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg