Hoppa till innehåll

Problem Med Firefox

Pikachu86a

Rekommendera inlägg

Hej

Jag kör Windows Vista och efter att jag har startat upp datorn från Sleep mod. Så krånglar vissa sidor i Firefox med att visa visa sidor med grafika saker. Bara för att näma ett exempel så blir lunarstorms inloggningsida helt vit och konstig. Det ända som syns riktigt som det ska är de 6 iconerna. Varför blir det så? Hur rättar man till det här problemet?

Om ni inte hänger med vad jag menar så kan jag försöka att ge en liten mer detaljerad beskrivning.

Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja men det ska vara intsallerad för jag har provat det. Det ahr hänt nu två dagar irad. Jag har även ploblem med forums ikonerna på det här forumet. De ser ut som rutor. Jag tycker det här är väldigt konstigt.

Det hjälper inte med att starta om datorn utan jag måste installera en alpha till den nya versionen av firefox och då funkar det. Sedan kör jag in den gammla versionen och då är allt som det ska.

Vad är det för fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan det inte vara så att du har något anti-virusprogram eller liknande som blockerar reklam/bilder?

Eftersom du inte ser en del bilder så känns det (som Admin skrev) att det är något som blockerar.

Avinstallera allt som har med Firefox att göra. Installera sedan den senaste versionen från denna sida:

http://getfirefox.com

Sedan testar du om det fungerar då.

Har du testat andra webläsare, eller är det bara firefox som krånglar för dig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja men varför har jag inte haft samma problem förut? Jag kör ju med samma virus program som jag ahr gjortde senaste månaderna. Jag har inte haft det här problmeet förut. Kan det vara något som händer när jag säter på den från sleepe mode? Allt fungerar ju osm det ska om jag kör in den ny versionen och sedan den versionen som finns på den sidan du visade mig. Hur förklarar du det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...