LordFelix Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Ok marcusturbo det kan man ju fatta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Jag träffade en väldigt söt tjej på en fest i helgen och vi låg och hånglade och lite annat i hennes rum drygt fyra timmar och jag sov över hos henne för det var hon och hennes kompis som hade festen. Dagen efter hade vi lika mysigt. Jag gillar henne väldigt mycket och hon tycker om mig med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Visst är man kär... men som alltid för mig är det olycklig kärlek "/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Jaaa, jag är helt sjukt kär just nu. Hon är det första jag tänker på när jag vaknar, det sista jag tänker på innan jag somnar och det mesta därimellan. Jag överdrivet lycklig nuförtiden, för jag vet att hon känner samma sak. :) Precis samma här : D har aldrig varit så här lycklig <: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Nja, men jag gillar 2 stycken på min skola lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 Nja, men jag gillar 2 stycken på min skola liteOch en av dem är en "svenneballe" som du uttrycker det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twest Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Jag är inte kär, har aldrig varit heller. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 japp men säger inte vem :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 nä ingen speciel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Aa, i en kille med svart hår :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Japp, i en i min klass, hon är fetesnygg och jävligt rolig och pratglad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jungla3 Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Jag håller med dig.... jag är en tjej på 11 år som heter Angelica och har inga kompisar. jag är en datornörd och är STÖRTKÄR i sonic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg