Gäst KristofferA Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 ja vet inte om ja är kär ja är kär i en tjej men ja har aldrig set hon eller jo bara på webcamm hon var snygg jag gilar hon men hon är konstig och hon sa det till mej att hon var konstig ja bah "ofta du är as snyg ja vil ta på dej" men då la hon på vet nån var för så kan ni svara hon var ju snyg! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zasd Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 ja e jete kär i en chej ja kener http://i129.photobucket.com/albums/p222/the_x-phile/ObviousTroll.jpg slutta påsta massa blilder som itnente tilförr nåntin i disklusisionen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KristofferA Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 ja e jete kär i en chej ja kener http://i129.photobucket.com/albums/p222/the_x-phile/ObviousTroll.jpg slutta påsta massa blilder som itnente tilförr nåntin i disklusisionen ja de är ju jäte jobbit! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Roligt att ingen gått lös på KristofferA ännu, som bilden säger, både zasd och KristofferA obvious troll is obvious. Roligt med folk som ens orkar hålla på så sen skryter till polarna hur grymt han trollar Fuska.se :o Nej jag är inte kär, ännu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Nej, jag är inte kär. Inte just nu iaf :) Roligt att ingen gått lös på KristofferA ännu, som bilden säger, både zasd och KristofferA obvious troll is obvious. Roligt med folk som ens orkar hålla på så sen skryter till polarna hur grymt han trollar Fuska.se :o Stämmer! ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 (redigerat) ja e jete kär i en chej ja kener Va? Kan du formulera dig lite bättre? Blev ganska rörigt att läsa. Översättning "Jag är jätte kär i en tjej som jag känner" aja jag är kär eller halv jag gillar hennes personlighet Redigerat 21 Mars 2010 av Jonas_95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anonym007 Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 Ja det är jag men jag kommer aldrig att kunna få en tjej! Jag är värdelös! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 22 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2010 Ja det är jag men jag kommer aldrig att kunna få en tjej! Jag är värdelös!emo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 (redigerat) Ja jag är kär i en :wub: tjej men :wub: säger inte vem. vem vet vilka som är här. o_0 kanske hon. men vågar inte fråga.:wub: hon skit snäll och skit söt.:wub: p.s många killar i klassenhar varit ihop ca 100b iallafall dom tänker bara på tjejer snälla hjälp mig Har känt henne länge Redigerat 13 Maj 2010 av Halloween Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Ja jag är kär i en :wub: tjej men :wub: säger inte vem. vem vet vilka som är här. o_0 kanske hon. men vågar inte fråga.:wub: hon skit snäll och skit söt.:wub: p.s många killar i klassenhar varit ihop ca 100b iallafall dom tänker bara på tjejer snälla hjälp mig Har känt henne länge sja du froga tjans po hon? ja er oxo kär i h on! for alla i klasen tenk er bara po kejer! Fo' sure: Du är 10 år, du är kär i en tjej som gett dig sin plats när ni hade mellanmål på dagis. Kom tillbaka när du börjat kunna tänka för dig själv, tänka lite omkring saker och lite outside the box så att säga. Inte bara "hon skit snäll och skit söt :wub:" utan mer "Hon har en fin personlighet, hon bryr sig om mig och jag saknar henne varje gång vi är borta från varandra. vi har känt varandra i snart en månad och mina känslor för henne har bara vuxit. Vi har pratat lite om just kärlek och en relation, men får se om det är tid för det, ska ju sluta skolan och flytta.. Aja får se hur det går, kanske inte har tid för kärlek just nu." Men men, du kan ju skriva på en lapp om du får tjans på hon, sen se om henne svarar och du och henne blir ett par och kan leka pappa mamma barn! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 ja i den sötaste och sjystaste tjejen i klassen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 ja i den sötaste och sjystaste tjejen i klassenDu kan visa henne dit pokémon silver team, tjejer diggar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg