kakankakan Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 (redigerat) Nej jag är inte kär just nu. Är singel i Malmö och loving it. Enligt mina erfarenheter slutar kärlek olyckligt, förr eller senare. JA, det är underbart när man inte kan få nog av varandra, känner att man bara kan andas på riktigt om man får vara med den man är kär i, och när allt annat förlorar sin glans och man inser hur bra till och med en vanlig tråkgrå vardag kan kännas om man är med rätt person. Allt får lite mer mening. Sen BAM, kanske den andra personen inte längre känner lika mycket för dig, och då faller allt. Hjärtat skrynklas ihop och allt känns så himla meningslöst. Grått grått trist trist tills du hittar en ny och då börjar allt om igen. Förhoppningsvis kommer du någon gång hitta någon som du kan spendera varje dag med. Redigerat 28 Maj 2010 av kakankakan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 För det första har jag inte gått på dagis. för det andra jag har känt henne snart 2 år. för det tredje Hon har en fin personlighet. för det fjärde ska inte en 18 åring gnälla. för det femte finns det ingen pegi på kärlek. när man är 6 - 9 är kärlek att nån är snygg. när man är 10 - 12 ska dom vara snälla. när man är 13 - 15 är det mer snygga och snälla. när man är 16 - börjar det p.s i somras kramade hon mig på ett party HAGHAHAHAHAHAHAHHAH ;D:D:D:D:D:D:D:D HAHAHAHAHAHAHAH För det första: DU går på dagis. För det andra: Jag vill gnälla :( nu är du bara orättvis!! För det tredje: Vet du vad personlighet är för något? För det fjärde: pegi? Så du kan vara kär i din .. syster? För hon är snäll? Eller i en gammal tant ute på stan för hon hjälper dig över gatan. Kärlek Är Så Mycket Mer Än En Kram Eller Att Vara Snäll. Annars kan man vara kär i sin bästa polare, DUSUduSAdhuasduashdasihduia! FÖR FAN! http://www.vet.fi/english/img/PEGI18.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Airhead Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 ja ja är kär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Jag gillar kyckling :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Nej jag är inte kär. I min ålder är alla omogna fjortis fanskap som tror dom är mogna för att de byter pojkvänner varannan dag. Det är helt enkelt onödigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Ja, jag är kär :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Jag gillar kyckling :D Jag också! :D Det är najs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Jag gillar kyckling :D Jag också! :D Det är najs. Djuret är gulligt, men jag antar att ni pratar om övergödda döda kycklingar som ni vill äta.. det är bara äckligt.'Nuff Off-Topic nu. Jag gillar ingen person på ett mer kärleksfullt sätt än vänskap för tillfället. Dock skulle jag inte ha något emot det. Livet blir så trist utan att ha något att längta efter eller hoppas på.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Döda djur är gott! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Döda djur är gott! :DDu är äcklig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Döda djur är gott! :DDu är äcklig Är du vegetarian? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Ja e dökär atm :D Förälskad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg