Hoppa till innehåll

Är Du Kär?


Gäst nissling
 Dela

Rekommendera inlägg

Metalkungen, sluta skriva. Du skämmer bara ut dig själv.

 

tänkte precis på det, man måste väl märka när man skämt ut sig tillräckligt.

Tror du jag skämde ut mig?

 

 

omagad? kollade upp hur zitruz såg ut och han ser ut som / ÄR ett emo.

Sitter du och cuttar dig själv dagligen eller 1 gång per vecka?

seriöst??

 

varför är ni på mig hela tiden...

det första jag gjorde var att skrev om mig och min tjej och hur mycket jag älskade henne och så och sen typ värsta disktutionen?

 

LÄMNA MIG IFRED ERA JÄVLA MONGON!

 

Och vad fan har emo med cutt att göra?

Bara för att någon lyssnar på emo musik, Så betyder det inte att den personen cuttar sig själv.

 

 

Och för att vara lite "On topic" så skriver jag återligen igen.

 

"Nej det är jag inte.

 

Emo är en livsstil.

Emo = CUTT CUTT CUTT CUTT

 

Sen finns det ju andra åsikter om detta också men de flesta tror att det är en livsstil.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 374
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Emo är en livsstil.

Emo = CUTT CUTT CUTT CUTT

 

Sen finns det ju andra åsikter om detta också men de flesta tror att det är en livsstil.

Fördomar. Ignoranta fördomar.

 

Alla som cuttar sig måste inte se ut som goth troll.

Alla som ser ut som goth troll måste inte cutta sig.

 

Alla som lyssnar på emo musik måste inte cutta sig.

Alla som vill vara som idol/musik måste inte cutta sig.

 

Emo är inte CUTT CUTT CUTT CUTT. Vad nu cutt är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Emo är en musikstil från början (:

Emo är fortfarande en musikstil.

 

Så.

 

Nu återgår vi till ämnet, så tråden inte låses.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

^ An Internet thug, is a guy that acts all hardcore on the PC (via internet), but if you saw them in person, you would laugh.

Eh?

 

Jag satsar 10 kr att jag ser bättre ut än dig..

 

Btw... när du inte har något att säga så klagar du över utseendet?

Moget.

 

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

 

Dude, varför bry sig om utseendet när din personlighet är mer rutten än äpplet som jag kommer trycka ner i käften på dig?

Vi har bett dig att sluta, att du fortsätter är bara onödigt, du slösar server-kapacitet och durability på ditt tangentbord.

Personligen hoppas jag att du ramlar ner ifrån ett hus på ett tågräls och blir överkörd sen så hittar någon dig men skiter på alla tre delar av din kropp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Inloggad

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

 

Dude, varför bry sig om utseendet när din personlighet är mer rutten än äpplet som jag kommer trycka ner i käften på dig?

Vi har bett dig att sluta, att du fortsätter är bara onödigt, du slösar server-kapacitet och durability på ditt tangentbord.

Personligen hoppas jag att du ramlar ner ifrån ett hus på ett tågräls och blir överkörd sen så hittar någon dig men skiter på alla tre delar av din kropp.

Du måste verkligen ha ett personligt hat mot Metalkillen, CHORDAZBA. Antingen det, eller så är du störd. Jag vet iallafall inte :(

Redigerat av Inloggad
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

^ An Internet thug, is a guy that acts all hardcore on the PC (via internet), but if you saw them in person, you would laugh.

Eh?

 

Jag satsar 10 kr att jag ser bättre ut än dig..

 

Btw... när du inte har något att säga så klagar du över utseendet?

Moget.

 

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

 

Dude, varför bry sig om utseendet när din personlighet är mer rutten än äpplet som jag kommer trycka ner i käften på dig?

Vi har bett dig att sluta, att du fortsätter är bara onödigt, du slösar server-kapacitet och durability på ditt tangentbord.

Personligen hoppas jag att du ramlar ner ifrån ett hus på ett tågräls och blir överkörd sen så hittar någon dig men skiter på alla tre delar av din kropp.

 

Poesi.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

^ An Internet thug, is a guy that acts all hardcore on the PC (via internet), but if you saw them in person, you would laugh.

Eh?

 

Jag satsar 10 kr att jag ser bättre ut än dig..

 

Btw... när du inte har något att säga så klagar du över utseendet?

Moget.

 

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

 

Dude, varför bry sig om utseendet när din personlighet är mer rutten än äpplet som jag kommer trycka ner i käften på dig?

Vi har bett dig att sluta, att du fortsätter är bara onödigt, du slösar server-kapacitet och durability på ditt tangentbord.

Personligen hoppas jag att du ramlar ner ifrån ett hus på ett tågräls och blir överkörd sen så hittar någon dig men skiter på alla tre delar av din kropp.

 

+1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

 

Dude, varför bry sig om utseendet när din personlighet är mer rutten än äpplet som jag kommer trycka ner i käften på dig?

Vi har bett dig att sluta, att du fortsätter är bara onödigt, du slösar server-kapacitet och durability på ditt tangentbord.

Personligen hoppas jag att du ramlar ner ifrån ett hus på ett tågräls och blir överkörd sen så hittar någon dig men skiter på alla tre delar av din kropp.

Du måste verkligen ha ett personligt hat mot Metalkillen, CHORDAZBA. Antingen det, eller så är du störd. Jag vet iallafall inte :(

 

Jag är bara en 16 årig kille i puberteten med sadistiska tankar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

omagad? kollade upp hur zitruz såg ut och han ser ut som / ÄR ett emo.

Sitter du och cuttar dig själv dagligen eller 1 gång per vecka?

seriöst??

Btw... när du inte har något att säga så klagar du över utseendet?

Moget.

Hmmm dubbel moral?

 

Yes jag såg ut som ett "emo" för 2 år sedan.. so what?

Jag kan inte påstå att jag är stolt över det men jag kan inte påstå att jag ångrar det heller.

 

Men jag leker inte runt på internet och spelar fett tuff och ball och skit och sedan STRÄCKER ARMEN PÅ ETT GYM SÅ ATT JAG INTE KAN LYFTA EN TJEJ SOM VÄGER 1KG FÖR MIG! Serriöst... förklara hur du sträckte dig på gymmet! :) <3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Btw... när du inte har något att säga så klagar du över utseendet?

Moget.

Hmmm dubbel moral?

 

Yes jag såg ut som ett "emo" för 2 år sedan.. so what?

Jag kan inte påstå att jag är stolt över det men jag kan inte påstå att jag ångrar det heller.

 

Men jag leker inte runt på internet och spelar fett tuff och ball och skit och sedan STRÄCKER ARMEN PÅ ETT GYM SÅ ATT JAG INTE KAN LYFTA EN TJEJ SOM VÄGER 1KG FÖR MIG! Serriöst... förklara hur du sträckte dig på gymmet! :) <3

 

Han försökte bära 1kg och sträckte handen.

 

 

btw zitroz, jag tycker du är söet. :student:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...