Hoppa till innehåll

Är Du Kär?


Gäst nissling

Rekommendera inlägg

jag är kär i en tjej.fast vågar inte säga till hon för att hon kanske kommer nog säkert springa till sina vänner och skvallra sen blir man utskämd i hella skolan.

Igen, lyssna på Karomannen. Man vet inte ens i närheten vad Kärlek är i din ålder. Man måste spendera en lång tid med någon innan man blir på riktigt kär, inte bara tycka hon är snygg, söt eller schysst. Innan du har utvecklat känslor som är riktiga för en tjej så är du nog 17-20. Det alla snackar om här är ungdomskärlek, ihop i en vecka, aldrig pussas för det är ääääckligt! Tjej basiller! näää! Men aldrig ihop på det seriösa planen, där man kan tänka sig spendera hela sitt liv med partnern. Att bli "kär" innan man ens har gått ut skolan är idiotiskt, man blir ihop, man gillar varandra, man flyttar för jobb, oj då, aja det skulle ändå aldrig hålla, vi var ju ändå bara ungar.

Bara så du vet jag är 13år så jag fattar.Man måste inte vara ihop med en tjej innan man går ut det vet jag.Och jag vet visst vad kärlek är men hon vet nog inte det.

Är du en envis 13 åring? Tror att du kan ta på dig världen? Nej, du vet inte vad riktig kärlek är. Snackar du ens med henne eller är det bara en snygg tjej på skolan som dina hormoner hoppar för?

Nej det är inte för att hon e snygg.Och ja jag pratar med henne på msn iallafall.Hon går i samma skola.hon har sätt mig förut.

Så ni snackar inte alldagligt på skolan eller efter skolan? Ni snackar på msn? Så det är som en blinddate förutom en video du fått av henne ungefär?

Jag har bara snackat på msn med henne.Men jag ska testa snacka med henne i skolan.

Då kan du ju inte för i helvete vara kär i henne. :_

 

Vadå varför inte?

 

för at man moste ha sätt varann irl för att vara kära :evil: :evil: :evil:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 374
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

jag är kär i en tjej.fast vågar inte säga till hon för att hon kanske kommer nog säkert springa till sina vänner och skvallra sen blir man utskämd i hella skolan.

Igen, lyssna på Karomannen. Man vet inte ens i närheten vad Kärlek är i din ålder. Man måste spendera en lång tid med någon innan man blir på riktigt kär, inte bara tycka hon är snygg, söt eller schysst. Innan du har utvecklat känslor som är riktiga för en tjej så är du nog 17-20. Det alla snackar om här är ungdomskärlek, ihop i en vecka, aldrig pussas för det är ääääckligt! Tjej basiller! näää! Men aldrig ihop på det seriösa planen, där man kan tänka sig spendera hela sitt liv med partnern. Att bli "kär" innan man ens har gått ut skolan är idiotiskt, man blir ihop, man gillar varandra, man flyttar för jobb, oj då, aja det skulle ändå aldrig hålla, vi var ju ändå bara ungar.

Bara så du vet jag är 13år så jag fattar.Man måste inte vara ihop med en tjej innan man går ut det vet jag.Och jag vet visst vad kärlek är men hon vet nog inte det.

Är du en envis 13 åring? Tror att du kan ta på dig världen? Nej, du vet inte vad riktig kärlek är. Snackar du ens med henne eller är det bara en snygg tjej på skolan som dina hormoner hoppar för?

Nej det är inte för att hon e snygg.Och ja jag pratar med henne på msn iallafall.Hon går i samma skola.hon har sätt mig förut.

Så ni snackar inte alldagligt på skolan eller efter skolan? Ni snackar på msn? Så det är som en blinddate förutom en video du fått av henne ungefär?

Jag har bara snackat på msn med henne.Men jag ska testa snacka med henne i skolan.

Då kan du ju inte för i helvete vara kär i henne. :_

 

Vadå varför inte?

 

Du känner henne knappt, du vet inte ens om hon har en mans röst :D (klart, du kan ju gilla henne oavsett, I'm just saying)

Du kan inte bara känna henne genom MSN och se henne på skolan, det blir som att du är kär i någon i Ryssland. "Nemen vi snackar på msn och har webcam, hon är jättesöt, men jag tror hon är otrogen med vodka flaskan ;("

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag är kär i en tjej.fast vågar inte säga till hon för att hon kanske kommer nog säkert springa till sina vänner och skvallra sen blir man utskämd i hella skolan.

Igen, lyssna på Karomannen. Man vet inte ens i närheten vad Kärlek är i din ålder. Man måste spendera en lång tid med någon innan man blir på riktigt kär, inte bara tycka hon är snygg, söt eller schysst. Innan du har utvecklat känslor som är riktiga för en tjej så är du nog 17-20. Det alla snackar om här är ungdomskärlek, ihop i en vecka, aldrig pussas för det är ääääckligt! Tjej basiller! näää! Men aldrig ihop på det seriösa planen, där man kan tänka sig spendera hela sitt liv med partnern. Att bli "kär" innan man ens har gått ut skolan är idiotiskt, man blir ihop, man gillar varandra, man flyttar för jobb, oj då, aja det skulle ändå aldrig hålla, vi var ju ändå bara ungar.

Bara så du vet jag är 13år så jag fattar.Man måste inte vara ihop med en tjej innan man går ut det vet jag.Och jag vet visst vad kärlek är men hon vet nog inte det.

Är du en envis 13 åring? Tror att du kan ta på dig världen? Nej, du vet inte vad riktig kärlek är. Snackar du ens med henne eller är det bara en snygg tjej på skolan som dina hormoner hoppar för?

Nej det är inte för att hon e snygg.Och ja jag pratar med henne på msn iallafall.Hon går i samma skola.hon har sätt mig förut.

Så ni snackar inte alldagligt på skolan eller efter skolan? Ni snackar på msn? Så det är som en blinddate förutom en video du fått av henne ungefär?

Jag har bara snackat på msn med henne.Men jag ska testa snacka med henne i skolan.

Då kan du ju inte för i helvete vara kär i henne. :_

Vadå varför inte?

 

för at man moste ha sätt varann irl för att vara kära :evil: :evil: :evil:

 

Hon har ju sett mig fast jag har aldrig sätt hon på skolan haha.Och för att vara kär så ska man inte kolla hur hon ser ut man ska vara kär om hon är snäll mot dig och pratar med dig. Redigerat av ps3games
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

för at man moste ha sätt varann irl för att vara kära :evil: :evil: :evil:

Hon har ju sett mig fast jag har aldrig sätt hon på skolan haha.Och för att vara kär så ska man inte kolla hur hon ser ut man ska vara kär om hon är snäll mot dig och pratar med dig.

 

HAHAHAHHHAHAHAAHA :D

 

Har hon sett dig men du har aldrig "sätt" henne på skolan? OJ FY FAN! :D men klart, du har rätt att man inte måste se någon för att vara kär, du kan vara blind och kär. Men för fan, det där är typ mottot för att älska en kille. "Man kan ju älska någon oavsett om dem har penis eller inte, bara de är snäll mot en och pratar med en."

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Swedishmoose

Jag är inte kär just nu men det finns några tjejer i skolan som är söta. ingen i skolan tycker jag är så snäll och fin så att jag tänker fråga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha :lol: . Nu snackar jag med henne på msn jag skriver till henne hjärta med flit men hon vet inte om det så jag skriver hoppsan fel på datan eller nåt hahahaha.

Nämen! Gjorde du? Vad pinsamt! Hahaha!

tråden verkar ha dött.Jag behöver tips hur jag får henne att gilla mig.
Dött? Swedishmoose skrev ju 30 min innan du skrev att den håller på att dö.

 

Du kan ju alltid mogna innan du ens försöker på henne. Eller så kan du skriva (L) med flit och om hon inte vet om det kan du skriva hoppsan fel på datan eller nåt hahahaha.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tråden verkar ha dött.Jag behöver tips hur jag får henne att gilla mig.

Dött? Swedishmoose skrev ju 30 min innan du skrev att den håller på att dö.

 

Du kan ju alltid mogna innan du ens försöker på henne. Eller så kan du skriva (L) med flit och om hon inte vet om det kan du skriva hoppsan fel på datan eller nåt hahahaha.

 

Det kan nog funka för att hon vet säkert att jag försöker fråga chans på henne men hon vill inte fråga mig för att då kommer hon typ tro att jag kommer skratta.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha :lol: . Nu snackar jag med henne på msn jag skriver till henne hjärta med flit men hon vet inte om det så jag skriver hoppsan fel på datan eller nåt hahahaha.

najs hörru B)

värsta stekarn B)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha :lol: . Nu snackar jag med henne på msn jag skriver till henne hjärta med flit men hon vet inte om det så jag skriver hoppsan fel på datan eller nåt hahahaha.

najs hörru B)

värsta stekarn B)

 

Det kan funka.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kan nog funka för att hon vet säkert att jag försöker fråga chans på henne men hon vill inte fråga mig för att då kommer hon typ tro att jag kommer skratta.

Haha, exorz : D

Tror knappast du är kär. Du har ju inte ens träffat flickan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...