Gäst Apelsin Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Ja, jag är kär. :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Jag håller med dig.... jag är en tjej på 11 år som heter Angelica och har inga kompisar. jag är en datornörd och är STÖRTKÄR i sonicÖhm ? Ja, jag är kär. ^^ säjer dock inte i vem. (; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 (redigerat) Jag håller med dig.... jag är en tjej på 11 år som heter Angelica och har inga kompisar. jag är en datornörd och är STÖRTKÄR i sonicÖhm ? Ja, jag är kär. ^^ säjer dock inte i vem. (; Ja.. Man kan vara kär i en tecknad figur som t.ex. Sonic.. Vi hade en som var kär i den där tjejen som jag glömt vad hon heter i Sonic (Amy?) och han vart flamad av hela sidan för att han var det. Inget fel med det. Redigerat 11 Juni 2008 av Median Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Jag håller med dig.... jag är en tjej på 11 år som heter Angelica och har inga kompisar. jag är en datornörd och är STÖRTKÄR i sonic Öhm ? Ja, jag är kär. ^^ säjer dock inte i vem. (; Ja.. Man kan vara kär i en tecknad figur som t.ex. Sonic.. Vi hade en som var kär i den där tjejen som jag glömt vad hon heter i Sonic (Amy?) och han vart flamad av hela sidan för att han var det. Inget fel med det. Ja det kommer jag ihåg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Jag håller med dig.... jag är en tjej på 11 år som heter Angelica och har inga kompisar. jag är en datornörd och är STÖRTKÄR i sonic Öhm ? Ja, jag är kär. ^^ säjer dock inte i vem. (; Ja.. Man kan vara kär i en tecknad figur som t.ex. Sonic.. Vi hade en som var kär i den där tjejen som jag glömt vad hon heter i Sonic (Amy?) och han vart flamad av hela sidan för att han var det. Inget fel med det. Ja det kommer jag ihåg. Det kommer jag också ihåg, det va ju synd om killen :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Periy Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Kärlek är bersväligt men om man tar chansen så kan man bli lyckligare än någonsin. :sorcerer: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Jag är kär men avslöjar inte i vem för min bror är medlem här på fuska.se :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Jag håller med dig.... jag är en tjej på 11 år som heter Angelica och har inga kompisar. jag är en datornörd och är STÖRTKÄR i sonic Öhm ? Ja, jag är kär. ^^ säjer dock inte i vem. (; Ja.. Man kan vara kär i en tecknad figur som t.ex. Sonic.. Vi hade en som var kär i den där tjejen som jag glömt vad hon heter i Sonic (Amy?) och han vart flamad av hela sidan för att han var det. Inget fel med det. Det är inget fel med det, det var inte det jag menade .. Det ligger väl en tråd i Debatt forumet eller något som handlar om detta ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Ja, och har relation med henne, funkar bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Alltid trevligt det, Hummern! ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gonzo2345 Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 jag är inte kär just men blev nyss dumpad så de är ju inte konstigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Ja, som f*n. I en ett år yngre människa som för övrigt är den sötaste som finns (ifrågasätt min objektivitet om ni vill) och vi har hållit ihop i mer än ett halvår nu. Kärlek är det mysigaste som går att ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg