mariodog Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 en på wow stal 2g och en bandit mask från mig så jag undrar hur jag ska få honom bannad. var skriver jag till blizzard och anmäler honom?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 (redigerat) det ska vara ett röd frågetecken längst ner på skärmen. tryck där så ska du kunna välja katogorier. välj den som handlar om Behavior/Harassment. Där ska du skriva om ditt problem, men blizzard gör typ inget i 95% av dom som skickar in. det blir ännu mindre om det handlar om så lite guld <_< Redigerat 18 Maj 2007 av Gnotchi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Exakt hur stal han? Loggade han in på ditt account eller lurade han dig på nåt sätt via trade? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 19 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 han lurade mig via trade. jag är ganska ny i wow världen så jag viste inte riktigt hur jag skulle göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 han lurade mig via trade. jag är ganska ny i wow världen så jag viste inte riktigt hur jag skulle göra Jag tror inte att det finns nåt att göra, du kommer inte få tillbaka pengarna av Blizzard. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Nepp, det är ditt fel att du gjorde det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Exakt, och om han skulle ninjat skulle du inte ha en chans heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 vilken server spelar du på? du kanske kan få 2 eller 3g av nån annan på fuska som spelar på den servern eller om du har kompisar. men vad är det för "bandit mask" du pratar om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Bloodelf banditmask? Hursom helst så får man ingen hjälp av Blizzard om man har blivit scammad. Då får man skylla sig själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 (redigerat) jaha den här http://thotbott.com/i23909 har tydligen 8.5% drop av en level 7 mob så det ska nog inte vara så svårt att få tillbaks EDIT: nu står det "hard to find" på moben, men hur mycket är en sån värd på ah? ..40g står det på en sida.. Redigerat 19 Maj 2007 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Jepp, den är rätt så sällsynt. Du kan skaffa den på Azuremyst Isle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Droppas av stealthande blood elfs som bara gör sig synliga för low lvls due till aggro range. skräp men är "bra" för RP <.< ful är den oxå:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg