Hoppa till innehåll

Stöld


Rekommendera inlägg

Gäst AntonJ3000

Droppas av stealthande blood elfs som bara gör sig synliga för low lvls due till aggro range. skräp men är "bra" för RP <.< ful är den oxå:)

 

Den är ju cool!

(synd att den inte typ räknades som mail och var för lvl 52+ och epic... och va skït bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag läste på en sida att man ska göra en macro som är "/target blood elf bandit" eller vad det var dem hette så ska man springa runt ön & trycka på den en massa så får man till slut target på honom så dödar man honom :) så är lättast att hitta honom

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

Den är värd 20g på min server :S

 

OFFTOPIC WARNING

 

 

jag läste på en sida att man ska göra en macro som är "/target blood elf bandit" eller vad det var dem hette så ska man springa runt ön & trycka på den en massa så får man till slut target på honom så dödar man honom :) så är lättast att hitta honom

 

Det du sa "Läste på en sida"

på båda 2

stog ju på thottbot sidan :lol:

"..40g står det på en sida.."

säg Thottbot istället för en sida :P

Redigerat av AntonJ3000
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bisuta

jag läste på en sida att man ska göra en macro som är "/target blood elf bandit" eller vad det var dem hette så ska man springa runt ön & trycka på den en massa så får man till slut target på honom så dödar man honom :) så är lättast att hitta honom

 

Han kanske inte kom ihåg namnet. Det är ändå ett krånglit namn i början.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag läste på en sida att man ska göra en macro som är "/target blood elf bandit" eller vad det var dem hette så ska man springa runt ön & trycka på den en massa så får man till slut target på honom så dödar man honom :) så är lättast att hitta honom

 

jag läste 40g på en annan sida än thotbott men det där med macro var på thotbott -_-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...