Hoppa till innehåll

Vad Ska Jag Göra?


Gäst uran
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Väldigt smart att ha ett far-distance förhållande, speciellt om man är nio år gammal.

 

Håller Med Zwailon, är man 9 år gammal så kan det vara svårt att ha ett seriöst förhållande med någon och alldra helst ett med lång distans i mellan. Svarar hon inte längre på din e-post så kan det tyvärr vara så att hon tappat intresset.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Gäst jesper93

om du skickar en massa epost och inte får nåt svar så skriv ett brev och skicka till hennes adress eller ring henne det kommer att lös allt till 100% :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det vett i f*n, som både selene och zwailon säger så är det det ganska svårt att ha ett seriöst förhållande vid nio.

tro mig det är de inte. man tycker inte att man är liten när man är 9o lika lite som när man är 14

jag tror han klarar det. inga problem grabben :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visst, man kan säkert vara ihop med någon när man är 9-10 år gamal. Men att vara ihop är inte samma sak som ett seriöst förhållande. I ett seriöst förhållande krävs en större syn på världen, i ett förhållande skall man kunna lita på varandra, ta hand om varandra och kunna stötta varandra till 100% om ngt händer man skall kunna prata ut om allt och i ett seriöst förhållande brukar saker som som mindre barn inte klarar av vara nödvändigt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...