CounterStrike Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Väldigt smart att ha ett far-distance förhållande, speciellt om man är nio år gammal. karnse ä en gammla K*t gubbe som gillar småbarn :o :o ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Väldigt smart att ha ett far-distance förhållande, speciellt om man är nio år gammal. Håller Med Zwailon, är man 9 år gammal så kan det vara svårt att ha ett seriöst förhållande med någon och alldra helst ett med lång distans i mellan. Svarar hon inte längre på din e-post så kan det tyvärr vara så att hon tappat intresset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Många kollar inte sin e-post nu för tiden, och precis ett distansförhållande när man är 9 är inte så smart kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 om du skickar en massa epost och inte får nåt svar så skriv ett brev och skicka till hennes adress eller ring henne det kommer att lös allt till 100% :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 det vett i f*n, som både selene och zwailon säger så är det det ganska svårt att ha ett seriöst förhållande vid nio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 det vett i f*n, som både selene och zwailon säger så är det det ganska svårt att ha ett seriöst förhållande vid nio. tro mig det är de inte. man tycker inte att man är liten när man är 9o lika lite som när man är 14 jag tror han klarar det. inga problem grabben :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 omg, han har inte svarat :P Men jag tror hon dissar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 jag tror att tråden är ett skämt eftersom han inte svarar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Nio åringar kan också ha ett seriöst förhållande. Min bror har varit ihop med en tjej i två år och är 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 jag var ihop med en tjej i två år när jag var sju-nio år, men jag tycker fortfarande inte man kan ha ett seriöst förhållade vid den åldern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MartinMilk Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Jag har en flickvän som jag skickar en massa epost till men får inget svar! Hon bor inte i samma stad som mig. :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: Hon har dumpat dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Visst, man kan säkert vara ihop med någon när man är 9-10 år gamal. Men att vara ihop är inte samma sak som ett seriöst förhållande. I ett seriöst förhållande krävs en större syn på världen, i ett förhållande skall man kunna lita på varandra, ta hand om varandra och kunna stötta varandra till 100% om ngt händer man skall kunna prata ut om allt och i ett seriöst förhållande brukar saker som som mindre barn inte klarar av vara nödvändigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.