OTfans Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Men vet f*n hur man öppnar port 7171 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korrex Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Men vet f*n hur man öppnar port 7171Men asså varför äns försöka hosta en ot när man inte vet hur man öppnar portar...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 asså försökte laddar ner tibia 7.92 men när jag trycker på det så händer inget var kan jag ladda ner tibia 7.92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hista Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Asså jag kan inte hitta filen Config.lua jag har bara hittat ordet ?? vill ha svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korrex Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 asså försökte laddar ner tibia 7.92 men när jag trycker på det så händer inget var kan jag ladda ner tibia 7.92Hmm...Har du försökt här? http://www.tibicams.tibianetwork.com/links/ Där är alla clienter från 6.4 > 8.1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lukke Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 skit jag har en server när jag ska ladda upp den så kommer du bara fram att jag ska ladda upp den igen! asså kan nån ge mig en annan server den funkar inte! när jag ska öppna den så kommer du upp att jag ska ladda ner den igen........... då gör jag det då står det samma sak! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lukke Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 är det nån där jag har väntat i typ 2 veckor ingen har svarat!! :verymad: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arre_90 Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Hejsan det är så att jag har velat ha en ot server länge nog och jag har försökt att fixa en men varje gång så har jag en enda problem : routern asso inte jag eller ngn annan komma in där efter jag har ändrat ip till min eget i det där .lua saken och jag har öppnat port 7171 men funkar fortfarande inte kan ngn hjälpa mig snälla?? vore jätte snällt , jag är skillad på ot och allt med ot att göra men ända problemet är Routern snälla help :( , Servern kommer vara serös och kommer va på 24 har 100 mb snabb internet och väldig bra data den som hjälper mig får bli GM , jag är oftast inne så jag kollar varenda dag Tack förhand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 kan inte asså när jag öppna filen restarter vilket är evolutions-xml så står det i ms-dos komando fil The server has crashed, restarting server. hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 hey min anti virus pogram säger att det är en trojan på filen :verymad: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaxus Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 När jag ska gå in på account manege så kmr jag inte in det e nåt fel typ!Det står nåt om det där du skrev om test att jag måsste göra det men jag har gjort det! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oki Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 hur öppnar man filen i mina dokument? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg