Eric_H Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Vilket var det senaste stora bråket ni var med i? Själv minns jag inte, har inte varit med i något stort bråk på hela fyran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Orkar inte delta i bråk. Men startar bråk händer väl :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datadanne Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Orkar inte delta i bråk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Hmm... Tror det var nott med Fotboll. Vet inte riktigt.. Aja jag försökte iaf att hålla log profil :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixo99 Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 hmm...en femma sag att jag var cp och jag slo han så att han fick nes blod sen kom 3 av hans vänner och jag slo alla dom och kasta en rakt i väggen och sparkka dom på markken =D sen blev det rektor,kvarsittning,hem rigning...messt gnälldee läran för att 2 av dem hade näsblod.. jag slo int ens allt vad ja kunde!! sj tykkte jag det int borde blii nånting för d var bara dom som endå skulle få lätt näsblod... :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Molle_96 Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 när jag slog till en femma på käften när några bråka me min kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Brukar aldrig vara inblandad i bråk eller så men jag blev mobbad i början av sjuan och då hände det att jag hamnade i duster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 hmm...en femma sag att jag var cp och jag slo han så att han fick nes blod sen kom 3 av hans vänner och jag slo alla dom och kasta en rakt i väggen och sparkka dom på markken =D sen blev det rektor,kvarsittning,hem rigning...messt gnälldee läran för att 2 av dem hade näsblod.. jag slo int ens allt vad ja kunde!! sj tykkte jag det int borde blii nånting för d var bara dom som endå skulle få lätt näsblod... :angry: HAHAHAHAHAH!!! Hoppas du är ironisk.. ska jag skratta eller gråta omg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 jag minns inte, det har inte vart något stort bråk på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 (redigerat) EDIT:bror min -.-' När SImon jagade mig när jag o malm åkte kundvagn, så bråkade alla sexor med simon i 9:an Redigerat 31 Juli 2007 av SunEspeon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krillan Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 De var väl när jag gick i en engelskskola.Där bråkade jag med nåra tyskar och sen fick jag lite damp och börja sparak den dära tyska killen och sen blev det bråk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Jag hamnar/startar aldrig bråk, så jag kommer inte på något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.