Boiuthh Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 dreggel...dreggel...dreggel... Vill oxå ha.... Knakse en sån man ska ha i garderoben... eller varför inte bägge två? Kan gömma ena under kudden... du är ganska beroende på allt va? för ett tag sen var det ju salt-godis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Heh... du ska se mig i en spelaffär... där kan man snacka om beroende.... Jag vet... It's a curse! Jag blir beroende av allt jag ser!! Kanske inte allt... då skulle det bli väldigt jobbigt att se en reklampaus på tv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 e grabbar vill inte förstöra nöjet med att "softa" varandra iett "softis-krig" men snart kommer alla soft pistoler att vara ORANGE till färgen detta för att hindra folks från att råna med dom flera av mina kompisar haren JAG tycker dt ere roligare att köra cs ps. personligen ogillar jag dt hela ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 e grabbar vill inte förstöra nöjet med att "softa" varandra iett "softis-krig" men snart kommer alla soft pistoler att vara ORANGE till färgen detta för att hindra folks från att råna med dom flera av mina kompisar haren JAG tycker dt ere roligare att köra cs ps. personligen ogillar jag dt hela ds. det har jag hört. ;) Men jag har redan köpt mitt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 (redigerat) JaG hAr En MeN jAg HaR bArA dÖdAt 2 MeD dEn!!!!!!!! :ph34r: Redigerat 17 Augusti 2004 av bloodman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 jag har en Uzi älskar att köra Soft air guns krig med mina kompisar vi kör typ Som cs vi är i lag vi går ut tiill skogen.jag hade klippt en mössa som det blir terrorist mössa sen la jag på mig glas ögon så jag inte får skott på mitt Öga.min kompis tog av sina glas ögon han fick ett skott av min andra kompis mitt under ögon brynin men det var hans fel han tog av sig dem han sa jag klarar mig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 JaG hAr En MeN jAg HaR bArA dÖdAt 2 MeD dEn!!!!!!!! :ph34r: Normalt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 (Grozzer @ 17/08-2004 21:27:31) JaG hAr En MeN jAg HaR bArA dÖdAt 2 MeD dEn!!!!!!!! :ph34r: Normalt.. vadå en myra och en spinel <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 myra o spindel? fattar inte..? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 att han har dödat 2 st med den.. en myra och en spindel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 myra o spindel? fattar inte..? :blink: HAN MENAR ATT JAG DÖDAT EN MYRA OCH EN SPINDEL MEN DET VAR FAKTISK EN SPINDEL OCH EN MASK!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queezer Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 (redigerat) Jag har en Walther P990 Heavy och en Beretta P.678A. Redigerat 18 Augusti 2004 av Queezer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.