oddy Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Själv tycker jag hon med miltanken (G/S/C) .hon är ju sktisvår fattar inte hur en kossa kan vara så bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Eller hur värsta jobbig det tog väldigt long tid innan jag klarade henne :o :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Ett gym med Dragonite i Crystal är jobbigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 20 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Det måste nog vara det sista. Det är inte så svårt tkr jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Själv tycker jag Whitney ( Ja, hon med Milktank ). Det är alltid en plåga att slå henne, eftersom jag inte fångar några pokemon förräns efter det gymmet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Ja,miltank är så svår.Fast jag klarade henne med pidgey Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 jag tycker den svåraste är den sista gym ledaren i rubi :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 21 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Är inte det en istränare också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Är inte det en istränare också? jag vet inte glömt det men jag kommer i håg att den är jobig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 21 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Har för mej att den inte var så jobbig tror jag. Ett till gym som jag hade problem med första gången var steel gymmet i gold silver men när jag körde om spelet och visste steels svaghet var det mycket lättare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 aaa jag det tyckte jag okså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Jobbigaste?Hmm..Inget, för jag har alltid kunnat deras pkmn's ordning och svaghet och fördelar, så jag har alltid bytt en lvl 19 Machop ifrån min kompis crystal och vunnit där på Militank Gymmet d.v.s. Goldenrod City's gym Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg