Imaginary Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Hur hög volym har ni när ni lyssnar på musik?Jag brukar nästa alltid ha det ganska högt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Samma här.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 om inte mamma lr nån e hemma har jag på högsta :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 från 1-100 har jag 9 kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Mina reciever är lite CP... ska jag ha det tillsammans med mitt xbox finns det 2 alternativ att koppla det så det blir så här... 1. Ha det jättehögt fast det nästan inte är någon volym på alls och det låter ZZZZZZZZZ, SHREM, KRSSPS ibland eller... 2. Ha det så att jag får skruva upp det jätte högt och grafiken blir lite suddig...inte mycket men är det liten text så ser man inte. jag har alt. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 från 1-30 har ja 15 när ingen e hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 jag brukar ha ganska högt... Det beror på vilken musik jag lyssnar på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jag har 1-30 men jag brukar ha 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jag har ingen cd-spelare :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 (redigerat) Jag har alltid max tills nån säger till mig. Ja, tinnitus-varning, jag vet. Min hörsel är superpåverkad av det, så jag hör inte speciellt bra.. Men jag tycker att man inte kan njuta av musik om det inte är högt, så jag får leva med det.. =P Redigerat 29 Februari 2004 av Ytterman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Ja hur ska man kunna lyssna på nån grym låt tyst? Näe så högt som det bara går.. Men det är kanske inte så smart med tanke på att man bor i en lägenhet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 ja oftast så högt de går! men de beror på vad man lyssnar på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.