Gäst Soffan Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Mina högtalare har fått fnatt och man kan inte höja och sänka ljudet! Blir så arg :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Hur högt/lågt e det på nu då Rowyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Jag brukar ha ganska högt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Jag har ett surround system hemma så när jag lyssnar på musik med hög volym så blir det ofta rundgång. Det är jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 är det då det piper så in i h*lvete? händer ibland med våra telefoner.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 4 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 är det då det piper så in i h*lvete? händer ibland med våra telefoner.... Det är väl bara när man har mobilen vida datna o så ringer det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 ett tips för er som inte får spel hög musik använd cd-freestyle eller en mp3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 är det då det piper så in i h*lvete? händer ibland med våra telefoner.... Ja, fick lock för öronen i en vecka när det blev rundgång en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 jag har inte så jätte högt från 1-100 har jag 20 och det låter inte mycket men ändå min brossa därrimot han har från 1-100 har han 250 så högt som jag har på de har han i sina hörlurar på sig det skakar i hela mitt rum när han spelar fy f*n asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 mp3spelare: Högsta CD mit förstärkare unt so on: Tills det låter konstigt alltså tills högtalarna inte pallar mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rowyn^ Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Brukar ha det högsta !.. lite tjatit med mamma men så e det bara det högsta.:) men det beror vilken låt jag har på <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 1-10, så har jag 10, och jag tror jag börjat få tinnitus.. thats life om man diggar musik... och så hör jag som en röv för att höra allt så måste jag ha högt, typ 130 db tror jag det ligger i bilen och dunkar, det är 100 db oftas på en krog, fast då sitter man inte med musik riktad åt en som i en 240... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.