Champion Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Jag spelar väldigt högt. Mina föräldrar säger ofta till. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 på en skala från 1-40 har ja mellan 15-25 beror på vikken låt... å ja ja har tinitus på mitt ena öra men de e inte pga de utan för att på en klassfest så hade vi min stereo å mina högtalare(ganska bra) åsså va min kompis dj lite för ja va på toa å när ja går förbi högtalaren drar han upp till 35 spränger 2 högtalare(ganska gammla men ändå) så får ja tinitus och så börjar jag höra sämre på det örat ja har tinitus på... Han fick köpa nya högtalare till mig han som spängde dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Jag brukar ha på högsta när farsan int e hemma. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 jag har det ganska lågt när jag lyssnar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 hmm... det beror på. Är jag ensam hemma så har jag rätt så högt,men de beror också på vikken låt jag lyssnar,tex. om jag lyssnar på 3 doors down eller nått sånt så har jag normalt. Matallica eller nått sånt så hyfsat högt och om det är tex. en bra låt av Enhärjarna,storm,midgård,ultima thule,pluton svea ir. nått sånt så har jag jävligt högt. Jag har början till tinnitus tror jag,det brukar alltid tjuta i öronen för mig,det är jävligt jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 340 decibel duger men det är inte tillräckligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 jag har lagom... varför skall man ha det på högsta ? så onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 Vi har kopplat ihop våran bärbara dator med våran svindyra stereo.Och den står sedan på andra sidan rummet,så man måste ha hög volym :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 andra sidan rummet? hmm, hur långt kan det va :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 7 December 2005 Rapport Dela Skrivet 7 December 2005 blev döv i ena örat av min musik :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Jag har det mittemellan högsta och lägsta men man höjer ju lite när det är en bra låt, typ Smoke on the water Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Har typ 15/30. När jag har på musik för att somna lättare har jag på 5/30. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.