Aegd Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Hej! Jo, nu är det så att jag har en undead warrior på level 14.. och jag vet inte vad jag ska sätta mina talent points i för område! Helst så skulle jag vilja kunna skada så mycket som möjligt.. Hitills har jag speccat mig i "Arms" (man kanske inte kan kalla 5 poäng för specc, men ändå :rolleyes: ). Så jag rådfrågar er! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 (redigerat) Börja med att fylla Cruelty i fury trädet (ger dig 5% crit), börja sedan i arms trädet tycker jag. Redigerat 21 Maj 2007 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Fury=PvE specc, man gör grymt mycket skada på PvE och tar lite stryk eftersom du dödar fienden snabbt. Se till och ha ett slött vapen i mainhand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 så tidigt i levlarna spelar talents inte så mycket roll, börja med Cruelty, sen tja vad du vill. Deflection kanske. och .. Fury för leveling, Arms för PvP. Fury = Dual Wield (vid lvl 20) Arms = slö två-handare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Fury med Dual Wield kan vara bra i PvP to. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Fury Dual Wield är inte bra i PvP.. Jag levlade min Warrior med Arms, funkade bra.. Specca protection i 70. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg