Simple Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 (redigerat) Starcraft Brood War är utan tvekan det bästa strategispel jag nånsin spelat (spelar det fortfarande emellanåt) Starcraft 2 lär också bli grymt, om man dömmer av det jag sett. Ser fram emot detta nåt enormt :) ... Starcraft nörden har sagt sitt :P Redigerat 31 Maj 2007 av Simple Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blasbeb Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Starcraft samt brood war är det bästa jag spelat och förmodligen de bästa jag spelat i mitt liv! Storyn är ju så j*vla bra så att jag får gåshud. Hoppas Raynor kan rädda Kerrigan o få tebax henne till ursprungligt skick nu i 2an Tror det kommer bli jävligt najs 2an iaf återstår o se när det släpps bara :gitarr: Frågan är om hon kan bli räddad, hon uppskattar ju inte direkt terrans nå mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Starcraft samt brood war är det bästa jag spelat och förmodligen de bästa jag spelat i mitt liv! Storyn är ju så j*vla bra så att jag får gåshud. Hoppas Raynor kan rädda Kerrigan o få tebax henne till ursprungligt skick nu i 2an Tror det kommer bli jävligt najs 2an iaf återstår o se när det släpps bara :gitarr: nej men det är zergen inom henne som tycker så men där inne nånstans finns nog den ursprungliga kerrigan, dock så svor ju raynor på att han skulle döda henne efter att hon låtit mörda Fenix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 asså själv tycker ja om starcraft men 2,an verkar inte bli så bra.. protoss kommer äga terran å zerg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 asså själv tycker ja om starcraft men 2,an verkar inte bli så bra.. protoss kommer äga terran å zerg Tro mig, det där kommer inte att hända. Om det är något som Blizzard verkligen är bra på så är det att balansera lagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BronzBlade Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 Det kommer från olika källor att dom gamla starcraftservrarna måste stängas ner när dom nya på starcraft 2 öppnas. Så, flopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 Det kommer från olika källor att dom gamla starcraftservrarna måste stängas ner när dom nya på starcraft 2 öppnas. Så, flopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Om man kollar på hur Starcraft är så är det ett av de bättre stategispelen, även att det har några år på nacken. Se bara på kineserna, de tävlar ju fortfarande i det och det är ett av de största spelen där... Om man nu älskar Starcraft och vill ha lite grafisk uppdatering, då tror jag att Starcraft 2 kommer vara något. Det är bara att hoppas på att spelkänslan finns kvar från Starcraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.