Hoppa till innehåll

Starcraft 2


Mosa1nagant
 Dela

Rekommendera inlägg

Starcraft Brood War är utan tvekan det bästa strategispel jag nånsin spelat (spelar det fortfarande emellanåt)

 

Starcraft 2 lär också bli grymt, om man dömmer av det jag sett. Ser fram emot detta nåt enormt :) ... Starcraft nörden har sagt sitt :P

Redigerat av Simple
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Starcraft samt brood war är det bästa jag spelat och förmodligen de bästa jag spelat i mitt liv! Storyn är ju så j*vla bra så att jag får gåshud. Hoppas Raynor kan rädda Kerrigan o få tebax henne till ursprungligt skick nu i 2an

 

Tror det kommer bli jävligt najs 2an iaf återstår o se när det släpps bara :gitarr:

 

 

Frågan är om hon kan bli räddad, hon uppskattar ju inte direkt terrans nå mer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tour

Starcraft samt brood war är det bästa jag spelat och förmodligen de bästa jag spelat i mitt liv! Storyn är ju så j*vla bra så att jag får gåshud. Hoppas Raynor kan rädda Kerrigan o få tebax henne till ursprungligt skick nu i 2an

 

Tror det kommer bli jävligt najs 2an iaf återstår o se när det släpps bara :gitarr:

 

nej men det är zergen inom henne som tycker så men där inne nånstans finns nog den ursprungliga kerrigan, dock så svor ju raynor på att han skulle döda henne efter att hon låtit mörda Fenix.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså själv tycker ja om starcraft men 2,an verkar inte bli så bra.. protoss kommer äga terran å zerg

 

Tro mig, det där kommer inte att hända. Om det är något som Blizzard verkligen är bra på så är det att balansera lagen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Om man kollar på hur Starcraft är så är det ett av de bättre stategispelen, även att det har några år på nacken.

Se bara på kineserna, de tävlar ju fortfarande i det och det är ett av de största spelen där...

 

Om man nu älskar Starcraft och vill ha lite grafisk uppdatering, då tror jag att Starcraft 2 kommer vara något.

Det är bara att hoppas på att spelkänslan finns kvar från Starcraft.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...