Agito Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 Hej, jag ska starta en ny gubbe =) tänkte göra en hunter, undrar om npått vet bästa statsen dvs. vilken ras ja ska va, ally eller horde, dwarf, NE, troll osv. ^^ Tack på förhand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worthless Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 Dwarf hunter har ju plus i gun ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 likaväl som NE har plus i båge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 Weapon skill har ingen betydelse alls (pyttelite chance to hit och crit med det vapnet bara, alltså verkligen lite), gå efter vad inte vi kan hjälpa dig med; vilken som ser bäst ut. Tänk på att du ska stirra på ryggen på den ända fram till 70. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 om dina kompisar är horde t.ex. ska du vara horde på deras server & därefter välja ras Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 Weapon skill har ingen betydelse alls (pyttelite chance to hit och crit med det vapnet bara, alltså verkligen lite), gå efter vad inte vi kan hjälpa dig med; vilken som ser bäst ut. Tänk på att du ska stirra på ryggen på den ända fram till 70. Håller med med min NE priest så tog jag skitmörk skinn och grönt går skitfult skulle betalat 3000g för byta hår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Painfull Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 (redigerat) om dina kompisar är horde t.ex. ska du vara horde på deras server & därefter välja ras Redigerat 25 Maj 2007 av Painfull Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Dvärg-jägare är cowlast, enligt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 dwarf hunter... racial e jävligt gullig mot rogues tar bort poison och disease och så e dom snyggast i alliance iaf annars orc hunter :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 orc>:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Orcerna har ju så deras pets blir bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 night elf :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg