wildwolf Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 Är det någon som hört dem? Vad tycker ni? Uteslut då hur sångaren i bandet ser ut och tänk på musiken (Vet att en del gillar inte musiken för att medlemar i bandet inte ser så coola ut). Själv tycker jag att själva musiken är bra, men eftersom jag inte förstår deras texter kan jag inte heller säga att jag vet vad de sjunger och kan utgöra från handlingen i låtarna. Men musiken är bra, kanske inte världens hårdaste musik men bra iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 Äre inte sån där emo musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 26 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Jag har hört att det är rock/pop o.O Men jag är inte så insatt på bandet, jag hörde deras låtar för gra dagar sedan bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Jag har hört dom, eller tja 3 låtar :P Men dom är helt Ok, fattar vad dom sjunger någorlunda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Min kompis när typ helt galen i dom -.- ugh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Dom spela ju deras nedrans låt hela tiden på mtv och nej jag hatar dom inte för att dom liknar emos hatar dom för att dom suger... -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Nja... inget jag lyssnar på personligen, tysk musik har jag liksom aldrig tyckt om, men en del låtar är väl rätt hyfsade ändå :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 27 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Jag tycker likadant, har heller aldrig gillat tysk musik. Men Tokio Hotel tycker jag faktisk går att lyssna på någorlunda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 visste du att dom har gjort om de flästa låtarna till engelska men dom är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Äre inte sån där emo musik? jo, emo/fjortis ( ingen ta illa up) Har hört 2-3 låtar, inger för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 Trodde dem va från Japan + jag trodde det var J-rock/pop. Så det blir inge Tokio Hotel för mig. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 Monsoon är rätts så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.