Mickeh Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 (redigerat) ja,jo använder la nåra addons typ ag_unitframes men stännger alltid ner dom dom ända jag alltid har på e WIM.chat eller nåt anti spam skit o co ords och såklart så man ser vad man gör i damage ... så som bilden e hade jag ett tag men inte längre var inte så bekvämt :P Redigerat 30 Maj 2007 av chucky Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 Jag kör orginal med: Atlas MetaMap UberQuestLog Threatmeter CT raid assisstant :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 ja,jo använder la nåra addons typ ag_unitframes men stännger alltid ner dom dom ända jag alltid har på e WIM.chat eller nåt anti spam skit o co ords och såklart så man ser vad man gör i damage ... så som bilden e hade jag ett tag men inte längre var inte så bekvämt :P haha, dontattakme Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunsju Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Ja har bigwigs atlasloot bartender3 xperl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 (redigerat) http://www.imagehoop.com/view_thumb/7ab941317/secrettrollvillage.JPG wallclimbar till shadowspear village mellan darkshore/moonglade >< Redigerat 24 Juli 2007 av Karamba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 jag har alla möjliga addon, kollade & hitta ett jag inte visste att jag hade :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 kommer med screen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Vad heter addonen som visar hur länge killen man stunlockat / sap / kidneyshot, ex det kommer upp siffror i rutan där det står tex 10sekunder kvar av att han är stunlockad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Rogue Stunwatch Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tuskarr Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Jo, själv kör man ju bara orginal med Atlas. Räcker absolut för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Kan någon länka var jag kan hitta den addonen som visar hur länge killen är stunlockad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 http://wow.curse.com/downloads/details/641/ njut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg