Davidfreak Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 jag har köpt ett Wii. :P Men vilket spel tycker ni jag ska köpa mer. :( Jag har redan Wii sports & SSX Blur! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Zelda Twilight princess ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Zelda Twilight princess ftw Jag måste hålla med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Zelda Twilight princess ftw japp, ett långt och vårt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Molle_96 Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 lätt att man ska köpa zelda tp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Zelda:Twilight Princess, Super Smash Bros. Brawl, Mario Galaxy, Wario :Smooth Moves.. Dom e najs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 ,Super Smash Bros. Brawl, Mario Galaxy Sluta nu, de har inte släppts än -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Zelda Twilight princess ftw Fel, ett långt lätt och tråkigt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Fel, ett långt lätt och tråkigt spel. <{POST_SNAPBACK}> :meddum: fel ett bra grymt och det är roligt med långa spel satt det int e tar slut med en gång :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 31 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Har redan varvat Zelda TP till NGC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Då får du vänta till SSBB och dom andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Zelda såklart, det är en bra handling, bra grafik och roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.