nikee Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 är det nån som har en autograf? ja har fyra det e alla 4 rhcp meddlemarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 jag har Mats Sundins, Lidströms och Salos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 din lyckost! det är mitt favvoband. red hot chili peppers. annars så har jag en från robert wells :P =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 (redigerat) Jag har mel gibsons & tom hanks & Kane hodders det slår ni inte ;p Redigerat 28 Februari 2004 av ShatterHand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Men inget slår ju mig ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 jag har peter forsbergs och colorados gamla coachs autograf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 jag har också Robbie Williams, Jim Carreys, Pinks, Britneys Spears och Hela Red Hot Chilippepers! Slå det om ni kan!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 ojj ja glömmde att ja hade håkan loobs oxå köpte den av en kompis för 25 spän för nåra år sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 har mangnus samelssons autugraf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Jag har ingen aotograf men min brorsa har en på en keps av Niklas Lidström. Av Daniel och Henrik Sedin också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 shatter hand om du har det så harj ag dubbla det isåfall hahaha. jag har. 1.robert englunds autograf-han som spelar freddy krueger.det är på ett kort där freddy sitter på huk.det står beware olle!freddy lives.robert englund. 2.alice coopers autograf.signerad på en limiter special edition på dragontown cdn.special turne edition :P 3.backyard babies autografer. 4.han som spelar jan-e i pistvakt och dom två andra som e bror till han på en affisch. 5.alla medlemmar i cky bandets autografer på ett kort. plus jag ska få fem autografer till. jag får snart han som spelar leatherface i den nya motorsågsmassakerns hans autograf på en bild. 6.tina och den andra killen som är i programmet MAT jag ska på en mässa i göteborg där jag kommer få träffa... 1.doug brdley han som spelar pinhead i hellreiser filmerna 2.han som spelar darth vader i star wars 4-6 3.han som spelar gimli i sagan om ringen filmerna och sist men intem inst bill johnson.han som spelade leatherface i motorsågs massakern 2. på mässan kommer jag få spela metal gear solid twin snakes om jag vill. och final fantasy crystal cronichles lr vad den hette och två spel till,till gba Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Inte från nån artist eller skådespelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.