Rallypacker Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Nu har jag också fixat Tony Richardssons autograf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 är det nån som har en autograf? ja har fyra det e alla 4 rhcp meddlemarna jag har tommy salos och stefan livs och mikael renbergs och eminems och safri duos autografer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 När jag gick på dagis så kom Magnus Uggla eller vad han nu heter så hans autograf fick vi på dagis. Det här kan ni absolut inte slå jag har en Autograf av mig :D (ett skämt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Jag har inga autografer men jag har haft Sveriges bästa orienterare som PERSONLIG tränare på ett träningsläger och Juniorvärldsmästaren i orientering även henne som PERSONLIG tränare på ett träningsläger... ehum...slå det! ni fotbollsspelare skulle allt bra gärna ha Zlatan eller Pungfärg(Ljungberg) eller någon sån kille som tränare va?? hehe sönderägda!! Sen har min kompis Anja Pärsons autograf förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 (redigerat) min bror har thomas brolins autograf min morfar kände thomas brolins pappa och brukade gå på trav me han ja hade den men har tappat bort den Redigerat 11 Mars 2004 av niklas_nosskire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 min bror har thomas brolins autograf min morfar kände thomas brolins pappa och brukade gå på trav me han ja hade den men har tappat bort den synd att du tappade bort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Har bara Gladiatron Plexus, Björn Borg och Shigeru Miyamotos autografer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Har bara Henrik Lundquists Autograf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Haha, jag har inget att komma med jämfört med er.. Vad är en ynka autograf från Tommy Salo när ni har red hot chilli peppers, skådespelare och massa andra.. Jag om trodde att jag kunde vara stol för att ha Salos.. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 13 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Har bara Gladiatron Plexus, Björn Borg och Shigeru Miyamotos autografer min korkade kusin kunde köpa Shigeru Miyamotos autograf för nåra år sen på mario rpg på en kartong med spelet för 400 spän men det gorde han inte vilket pucko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Jag har en Officiel Zelda: Ocarina of time från NINTENDO POWER som Shigeru Miyamoto signerat och ritad ett Link huve breve Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Jag har Viggo Mortensen, Sean Paul, Orlando Bloom och hela linkin park!!!! :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.