Moody Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Nej jag samlar inte på det... Men om jag skulle se någon ur Harry Potter skulle jag vilja ha en autograf eller flera! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 hmm? väldigt inne med autografer på nå sett lr? aja...ja har nåra men pallar inte å rabbla upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 12 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 nu har jag the darkness autografer oxå alla fyra justin,dan,ed,franklin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 jag vill oxå ha dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Vem e det??? En Rap legend Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 jag har the narcs atogarfer alla som gjorde bacon och ägg (en serietining) samuel paluson olika elitserie spelare från en all star match!! Carl einar häknar och några till!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 2 Pac är död! Ingen som är här har träffat 2 pac!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 (redigerat) Jag har:Hela FBK:s lag uppställning år 2003/2004, Hela Bcs autografer,Thomas Ravelli,Gladiatorerna Hero och amazons,Mangnus Samuelsons,Rickard Frazens(spelar i A.I.K),Tony Rickardsons på en keps Och några till. Bara en sak han hette Tu Pac Redigerat 14 April 2004 av Dark Shadow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NAstuffing Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 han hette : Tupac Amur Shakur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 17 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 har dire å gorilla bucc nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 2 Pac är död! Ingen som är här har träffat 2 pac!!!!! Vad vet du om det? :angry: Bara för att du är en 93:a så kanske det finns mycket äldre här som kan ha träffat honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.