nikee Skrivet 17 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 (redigerat) det va 93 han dog va? Redigerat 17 April 2004 av nikee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 (scream @ 03/04-2004 13:31:22) Haha jag har min katts autograf. dEN HAR INTE NI ja men jag har min katts autograf och din katt är typ snoop caty cat eller? men jag har väll nåra auto grafer nånstans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Min katt är ingen Snopp katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Jag har dessa autografer: Jim Morrison (syrrans) Bob Marley (köpt) Andy Serkis Jimmy Cliff (syrrans) Filippo Inzaghi Bob Dylan (köpt) och ett par andra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 ni skryter om hur många ni har men typ nada av dom har något värde idag... bara typ K3ng4s har det. men iallafall slår ni inte INTE min farbror, han har både alla i Beatles autograf(alla medlemar) och sedan så köpte han en autograf från elvis för typ 2000 kr, på ett kvitto från konsären, sen har han MASSOR av andra autografer, lite av en sammlare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Jag har Heros Elektras Izors Mikael Ljungberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr. Fusion Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 har bara från dom i backyard babies Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 15 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2007 (redigerat) Har hela The Poodles - gängets autografer. Har även min största idol (Marcus Öhrn) inom musik´s autograf. De flesta och största Disney´s karaktärernas autografer (ett helt block fullt). Har även de flesta handbolls spelarnas autografer i Stavsten (ett lag i Trelle). Har också allas autograf i bandet Wilmer X! Har även typ Heros, Ambers, Zekes och Izors autografer! Från Gladiatorerna.. Det enda jag söker nu är Jim Carreys och alla i Prison Breaks autografer. Sen är jag nöjd! ("Tror att jag haft allas autografer i det amerikanska bandet KiZZ, tror dock jag slarvat bort de :angry: ") Redigerat 15 Mars 2007 av wilmerx.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Har inga autografer just nu, men jag vann en tävling så jag ska få träffa Trivium. Kommer ta alla deras autografer. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Har inga "/ Men min kompis har både Noice och Niels Jensen's autografer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 (redigerat) Ett antal Hockeyspelares men ända atografen jag har från någon musiker är markoolios :D Redigerat 16 Mars 2007 av 123spill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 Medlemmarna i PoS och Devin Townsend Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.