Gäst Szellerie Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Köpte det för nån vecka sen, orkar inte spela så mkt och är bara i Lakebed Temple. Och det är allvarligt det sämsta zeldaspelet. Visst är det fortfarande ett bra spel, men helt klart sämsta i serien. Dungeonsen är dem sämsta som gjorts i ett zelda, och spelet är iallafall så långt jag kommit jättelätt. Och att vara varg, det är verkligen inte roligt, kanske första gången... Bara jag som tycker såhär? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Jag tycker också som du, en stor anledning till det kan vara att man hade en stor förväntning på spelet eftersom det vart försenat ett bra tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Att dömma ett Zelda man inte klarat ut är fel. TP är det tredje bästa Zelda någonsin. Jag hatade OoT i början när jag körde fast på vatentemlet, jag gav up för lätt. Sennare spelade jag mig ingenom det och älskaded det. Ge tp EN RIKTIG CHANS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 (redigerat) Säker? TP är ett bra spel, men ack så lätt... Redigerat 17 Juni 2007 av Kabby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Mja, ja tycker inte att TP är det sämsta, men helt klart inte det bästa heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeldaEpona Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Jag fattar inte varför du säger sådär inann du klarat av spelet! Lakebed temple tycker jag är astråkigt men jag tycker resten är kul! Jag är själv i City in the sky så jag har heller inte klarat spelet. Men de är j* :angry: vligt dumt att döma de efter tredje templet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Hmm. Väldigt smart gort att döma ett spel då man inte klaraR av det. Jag undrar ja om du är en dålig förlorare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megii Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Jag håller med er. Att dömma ett spel utan att ha klarat ut det är fel. Jag har klarat TP, och jag tycker det är ett jättekul spel. Allt handlar inte om ett/eller flera tempel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Jag tycker det är bra men det är för lätt bara.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 De som har sagt emot Szellerie får ta och lugna ner er. Bara för att ni gillar spelet så gillar inte alla spelet. Själv tycker jag väl att spelet var helt okej, fast inte jättebra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 (redigerat) Hmm. Väldigt smart gort att döma ett spel då man inte klaraR av det. Jag undrar ja om du är en dålig förlorare? öhh? jag spelar det inte för det är tråkigt. jag har klarat av allt lätt och har inga problem med lakebed. men om ett spel har varit tråkigt hela vägen till dit så har jag inga högre förväntningar på resten. j*vla töntar som dömer folk utan att veta varför OCH DET HANDLAR INTE OM LAKEBED!! jag sa bara att jag var där... Redigerat 17 Juni 2007 av Szellerie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 blir bättre senare i spelet. när man låst upp saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg