Hajen Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Skrivet 27 Maj 2007 Jag undrar om någon har eller kan fixa någon mod där man kan spela sin egen musik medan man kör? Jag kan ju enkelt få fram så att min egna spellista spelas på menyn. Men jag avskyr verkligen den musik som kom med till Carbon. Det är bara två låtar som är bra i hela spelet enligt mig. Så vet någon om det finns någon sådan mod?
TheCheater Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Skrivet 29 Maj 2007 Jag undrar om någon har eller kan fixa någon mod där man kan spela sin egen musik medan man kör? Jag kan ju enkelt få fram så att min egna spellista spelas på menyn. Men jag avskyr verkligen den musik som kom med till Carbon. Det är bara två låtar som är bra i hela spelet enligt mig. Så vet någon om det finns någon sådan mod? öööö moddar till psp???Asså bara för att man kan ladda ner saker från datorn så ska man ju inte kunna modda ljud till ett spel som man bara kan hitta en sparad fil till spelet. Liksom... enligt mig är det lite farligt också att modda (om det går) en portabel spelkonsoll som inte är gjord för sådant!!!! Akta dig bara! Psp brukar vara känsliga ibland, har rhört om många som stött på problem som t ex att PSP krashar totalt och då är man ju sur på sig själv pågrund av en massa saker som endast går att hitta på en riktig dator som ska kunna ta emot allt som finns på nätet... ;)
Hajen Skrivet 29 Maj 2007 Författare Rapport Skrivet 29 Maj 2007 (redigerat) Man moddar inte in ljud i spelet, det kan man lägga in ändå eftersom att spelet stödjer det. Jag menar mer som ett hack, så att spelet spelar upp låtar medan medan man kör. En PSP krashar bara totalt när man försöker nedgradera den, det är vad jag hört. Jag vet vad jag håller på med om du undrar. Liksom snälla, en liten mod eller ett hack som man lägger in i typ sparingsfilen kan ju knappast få en PSP att aldrig mer fungera. Redigerat 29 Maj 2007 av Hajen
TheCheater Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Skrivet 2 Juni 2007 njaa enligt mig så kan man bara lyssna när man har tryckt på knappen HOME och då är spelet avslutat och en HACK borde inte funka till PSP eftersom den har en musikspelare som är CUSTOM gjord, altså ingen media player utan en egen gjord spelare och en HACK i en CUSTOM spelare är för farligt om det nu finns en sådan sak så enligt mig kan jag bara svara NEJ! :kung: :student:
bladefinor Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Skrivet 5 Juni 2007 du kan spela egen musik på carbon :D jag gör det... läs manualen så får du veta mer om hur du lägger in, för jag kom inte ihåg.
Hajen Skrivet 6 Juni 2007 Författare Rapport Skrivet 6 Juni 2007 du kan spela egen musik på carbon :D jag gör det... läs manualen så får du veta mer om hur du lägger in, för jag kom inte ihåg. Om du kan spela din egna musik på Carbon medan du är ute och kör (åker bil) vilket du påstår, så är ditt spel skadat, för om du läser FAQ:n när du går in i EA media center, så står det tydligt att man inte kan spela upp den medan man kör. Jag vet inte hur du har gjort, men om du verkligen kan spela upp din egna musik medan du åker bil så vill jag veta hur du gjorde. Vore tacksam för det.
Rekommendera inlägg