LilleSkutt0 Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Jag ska åka till Kreta i Grekland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Jag ska åka till Kreta i Grekland.Ännu en jätte Bump.aja Jag kanske ska till fotbolls em :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Om jag har tur så får jag arbeta på Luxo eller Bergs Timber under sommarlovet och efter det blir det förhoppningsvis Högskolan i Kalmar med "Utvecklare av digitala tjänster". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Steka sönder, sedan ska jag använda en cola light 2l + fyra menthos tabletter till alla vattenkrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Jag ska åka till Kreta i Grekland.Ännu en jätte Bump.aja Jag kanske ska till fotbolls em :D Vadå? Den följer ju tråden. Jag ska åka ner till stockholm och vara på spelträff, sen till stockholm på nåt spelträffsliknande grejs (Mest att man ska få träffa personer från the internet och ha sig i några dagar) Sen eventuellt en annan spelträff i Lidköping. Och givetvis ska man käka kebab och dricka jolt. >:3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banthafooder Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Ska jobba några veckor hade jag tänkt. Ska åka sverige runt med husvagn med några polare, kan bli en del fester då hehe. Ska också va i loftahammar med detta gäng och chilla och åka ut med en av mina polares båt. Sen ska vi till mitt land och sola och bada samt partaja. Sen utöver det så ska jag ta det lugnt, spela lite dator på kvällarna och bada på dagarna, om nu vädret tillåter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Jag ska umgås med min flickvän (så klart) och det lär väl vara hela lovet i princip. Inte varje dag givetvis, man får ju ägna några dagar åt gamla polare och festa och dylikt. Ska ha lite konserter med bandet (3 st än så länge, förhoppningsvis dyker fler upp :)) Lite datorsittande ofc, det är ju standard varje dag Spela gitarr Repa med mitt andra band Bara ta det lugnt. Fullspeckad sommar :'D längtar som f*n ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Jag ska umgås med min flickvän (så klart) och det lär väl vara hela lovet i princip. Inte varje dag givetvis, man får ju ägna några dagar åt gamla polare och festa och dylikt. Ska ha lite konserter med bandet (3 st än så länge, förhoppningsvis dyker fler upp :) ) Lite datorsittande ofc, det är ju standard varje dag Spela gitarr Repa med mitt andra band Bara ta det lugnt. Fullspeckad sommar :'D längtar som f*n ^^ andra band? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Ska börja övningsköra lite er på allvar med min moppe, lära mig trafikvett och sånt. Jag är en trafikfara när jag cyklar, så någon kommer dö när jag kör moppe. :') Kommer bli en hel del datorsittande också. :D Det är på sommaren alla tevliga "småstora" lokallanen ordnas. :D Blir säkert att man sätter eld på något också, det är tradition på sommaren sen 3 år tillbaka! Förra året brann en koja i skogen upp, får ser vad jag och kompisarna hittar på i år. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Blir väl utomlands och lite allt möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 jobba, supa och dra på en roadtrip om man lyckas med de jäkla körkortet, men till tyskland ska det resas i vilket fall :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Ska träna, ranka på fuska :P Och vara med kompisar och bästisen datorn :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.