RamJam1921 Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Någon som vet något datum för Demo, Gameplay trailer, nya bilder? Haha, längtar så in i bomben på det spelet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Det kommer i slutet av september! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 Det finns en E3 trailer dock orkar jag inte länka till den. Det är ännu oklart när spelet kommer att släppas, men ha tålamod och här har du några bilder: Pics Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RamJam1921 Skrivet 30 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 Det finns en E3 trailer dock orkar jag inte länka till den. Det är ännu oklart när spelet kommer att släppas, men ha tålamod och här har du några bilder: Pics aa, har sett trailern, och bilderna. men tack ändå :) för nån månad sen stod det att det skulle komma ut 06/29 typ :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicko_94 Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Den som har kört det till N64 en gång i tiden kan knappast vara entusiastisk :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Den som har kört det till N64 en gång i tiden kan knappast vara entusiastisk :P Vad snackar du om? Det var ju svinkul till N64! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 evolution till xbox var också ok. rätt svårt ibland. minns inte om jag körde igenom exakt hela, men så gott som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.