BMX Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 LOL ! asså, man behöver inte skriva sitt lösen och namn om man ska få pengar , bara namn ju och sen träffas i spelet lol ! Asså folk fattar väl att det är Scam .. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HazMupp Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 Asså¨rs e en client det finns inte fusk...På en client menar jag orkar inte ta bort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrGameOver Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Detta är endast scam, och inget annat! Han borde bli bannad för evigt, när han lurar sina fusk bröder. =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordZarao Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Asså fyfan va äcklig du e. Seriöst.. ? vem faan går på dedär ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 jag hade en noob gubbe på lvl 3 som jag testade på och det gick inte det var bara scam Att du ens försöker är ju att du går på det, även om du gjorde en ny gubbe för att testa...Man ska inte behöva testa om man är säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sbgmaffia Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 (redigerat) asså jag spelar inte rslängre jag sluta för länge sen fast jag tänkte prova den där hemsidan men mitt acc blev hackkat jaghade full rune och 100k men gör ingenting för runescape suger det är ett j*vla bitch spel! fast jag tycekr det är dåligt att förköka hacka andras acc j*vla bitch spel det är sämsta spelet som har uppfunnits runescape Redigerat 10 Juli 2007 av sbgmaffia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 asså jag spelar inte rslängre jag sluta för länge sen fast jag tänkte prova den där hemsidan men mitt acc blev hackkat jaghade full rune och 100k men gör ingenting för runescape suger det är ett j*vla bitch spel! fast jag tycekr det är dåligt att förköka hacka andras acc j*vla bitch spel det är sämsta spelet som har uppfunnits runescape lol håller typ med om at rs suger, WoW är 1000 gr roligare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordZarao Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Bra för o vara gratis spel..och på webbläsarn.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkenta Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 det här fusket är så j*vla lol xD :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Lol, har gjort ett liknande för att testa hur folk reagerar, har bara fått in n00b gubbar i t ex. lvl 3 så jag tror inte att sidan går med en väldigt stor vinst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EvilDeb Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 jag hade en noob gubbe på lvl 3 som jag testade på och det gick inte det var bara scam du e knäpp som ens testar, tror du värkligen att man får nåt? plus det kan finnas virus eller keyloggers på sidan, så om du vore smart så skaru inte in på sånna sidor, även om du "bara" skulle testa om det funka... -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aso090 Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 lol zelzahim och rsmaster1993 = samma person jag menar, kolla zelzahims ålder och rsmasters namn, zelzahim är född 1993 >_<banna honom från fuska.se och plus att det är scam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg