nisen_cool Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 ladda ner flas igen eller googla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Jag googlade lite och hittade den här tråden: http://www.adobe.com/cfusion/webforums/for...hreadid=1252570 Jag hoppas att det hjälper :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 det kan ju vara "Flash Player"-ljudet som inte är på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 youtube har en intern ljudinställning på varje film bredvid klockan osm visar hur mycket tid som har gått där kan man höja ljudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 youtube har en intern ljudinställning på varje film bredvid klockan osm visar hur mycket tid som har gått där kan man höja ljudet Jag tror inte att de är så IQ-befriade att de inte redan har tänkt på det där ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 prova att hämta ny version an flash eller höger klicka & ta settings typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 14 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 ok tack för att ni hjälper mig, ska testa att ladda ner igen och installera om flash player! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Jag fick samma problem för två veckor sedan. Det började med YouTube och nu strular även Windows Live Messenger; i videosamtalen kan jag inte höra min motpart, utan min egen röst hörs som ett eko i mina högtalare. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 23 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 (redigerat) funkade inte att ominstallera flash och jag testade med firefox men det funkade inte hellr! :( Redigerat 23 Juni 2007 av 940220 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 5 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 hallå nån som vet hur man fixar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Ominstallera windows...Löser det mesta för mig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 7 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Ominstallera windows...Löser det mesta för mig :P men lol det är ju nödvändigt <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.