Russinjan Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Skrivet 28 Maj 2007 Shena! Jag och en kompis har under en rätt lång tid utvecklat hemsidan Webblänkar. Du kan hitta den på följande länk: http://www.webblankar.info.se/ Sidan Webblänkar listar alla länkar som kan hjälpa en att bli en bättre webbmaster. All kritik uppskattas och genomkollas :) Citera
MrSnow Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Skrivet 28 Maj 2007 Smart :D Riktigt bra faktiskt :D Jag ska recomendera den om jag ser någon som behöver hjälp. :) Citera
Russinjan Skrivet 29 Maj 2007 Författare Rapport Skrivet 29 Maj 2007 Haha, tack, kul att du gillade den :) Citera
Gäst OneDream Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Skrivet 1 Juni 2007 dendära har jag fått mycket hjälp av. det ändå jag har att klaga på att forumet aldrig kommer upp :P Citera
Russinjan Skrivet 6 Juni 2007 Författare Rapport Skrivet 6 Juni 2007 dendära har jag fått mycket hjälp av. det ändå jag har att klaga på att forumet aldrig kommer upp :P Tyvärr så måste jag meddela att det förmodligen inte kommer något forum inom den närmsta framtiden, men vi skall försöka fixa ett någon gång :P Andersffs: Tack :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.