Filleq Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 är det bra att ha en trådlös kontroll till ps2an så fall ska jag köpa en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Ja, det är det för du slipper ju sladden som ibland inte räcker till, så det är ett bra köp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 då måste man ju ha laddare, (man vill väl inte slösa flera tusen på att köpa nya.) så om du har en laddare med batteri så är det ett bra köp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 jag trodde att det bara fanns trådlösa kontroller till ps3 an :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 nejdå, det finns på ps2 också. Så de trådlösa kontrollerna har ett batteri, det visste jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg