KVAB Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Jag gjorde ett inlägg i spamforumet där det stod "spam". För det fick jag en varning!! Det ska man väl inte få, om det är i spamforumet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Asså, det är skillnad på spam och spam. Inlägg som bara innehåller ett enda ord, utan nån som helst mening, kan jag förstå att den blir låst/borttagen. Det finns säkert många sånna i spamforumet, som inte har blivit låsta, men det värkar som moderaterna har blivit mer noggranna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Om det stod "spam" väldigt många gånger kan du ha fått en varning för flooding, eftersom den regeln gäller lite halvt om halvt i spamforumet. Men om du bara skrev det en gång ser jag ingen anledning för en varning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 (redigerat) Flooding gäller precis lika mycket i spamforumet som alla andra forum så skrev du det 500 ggr så kan du fått varningen för det. Men för övrigt, spamforumet är ett jäkligt dåligt namn på det forumet, för det är inte så att det inte finns några regler i det. Dock är de regler som finns försvagade och vissa gäller inte alls. Summa summarum; du kan bli varnad även i spamforumet men löper mindre risk att bli det. För mer info, läs alltid klistrade trådar längst upp i forumen; http://www.fuska.se/forum/Fuskamynt_Och_In...ren-t80351.html Redigerat 29 Maj 2007 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Ifall du blir varnad och anser att du blivit detta utan anledning så kontakta ENDAST den moderator som har givit dig varningen för diskussion! Tack o hej. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg